اخبار بازی

The Skywalker Saga مجدداً در صدر

بازی The Skywalker Saga مجدداً در رده‌ی اول این جدول حضور دارد و به لطف افزایش موجودی پلی استیشن 5، برخی از عناوین این برند نیز با رشد آمار فروش خود روبرو شدند.

جدیدترین جدول فروش هفتگی عناوین فیزیکی بریتانیا، بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga از استودیوی TT Games علی‌رغم کاهش 70 درصدی آمار فروش خود نسبت به هفته‌ی گذشته بار دیگر در رتبه‌ی اول قرار دارد. این بازی هم اکنون به عنوان سریع‌ترین بازی لگو از نظر آمار فروش در بریتانیا تبدیل شده است. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که این بازی در هفته‌ی اول انتشار خود بیشترین میزان فروش را از طریق کنسول پلی استیشن 5 تجربه کرد، اما در این هفته نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن در رتبه‌ی اول قرار دارد.

همچنین، بازی‌های Gran Turismo 7 و Horizon Forbidden West به لطف افزایش موجودی کنسول‌های پلی استیشن 5 در رتبه‌ی دوم و سوم قرار دارند. بازی Gran Turismo 7 در این هفته به میزان 163 درصد و بازی Horizon Forbidden West به میزان 307 درصد در آمار فروش خود جهش داشتند.

علاوه بر این، از دیگر جهش‌های قابل توجه در آمار فروش می‌توان به بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اشاره کرد که با افزایش 302 درصدی آمار فروش خود در جایگاه پانزدهم این جدول قرار دارد. بازی Ghostwire: Tokyo نیز از دیگر عناوینی است که به لطف افزایش موجودی پلی استیشن 5 با افزایش آمار فروش 210 درصدی روبرو شده و در این هفته در جایگاه بیست و یکم قرار گرفته است. ناگفته نماند که بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut نیز به میزان 464 درصد رشد در آمار فروش خود را تجربه کرد و در جایگاه سی‌ام این جدول قرار گرفت.

بازی Kirby and the Forgotten Land با کاهش 50 درصدی آمار فروش خود در این هفته، از رتبه‌ی دوم به رتبه‌ی هفتم سقوط کرد. بازی Elden Ring نیز پس از افت فروش 13 درصدی خود در جایگاه هشتم قرار گرفت و بازی‌های WWE 2K22 و Tiny Tina’s Wonderlands نیز در این هفته به ترتیب به رتبه‌های دوازدهم و بیست و سوم سقوط کردند.

در ادامه می‌توانید جدول فروش عناوین فیزیکی هفته‌ی گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید:

نام بازی رتبه‌ی این هفته رتبه‌ی هفته‌ی گذشته
LEGO Star Wars: The Skywalker Saga 1 بازی جدید
Gran Turismo 7 2 7
Horizon Forbidden West 3 14
FIFA 22 4 3
Pokémon Legends: Arceus 5 4
Mario Kart 8: Deluxe 6 5
Kirby and The Forgotten Land 7 2
Elden Ring 8 6
Grand Theft Auto 5 9 16
Animal Crossing: New Horizons 10 8
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *