اخبار بازی

به‌روزرسانی بزرگ eFootball در دسترس قرار گرفت

به‌روزرسانی مهم و مورد انتظار 1.0.0 اکنون برای eFootball در دسترس است و بازخوردهای مثبتی را به همراه داشته است.

پس از عرضه اولیه در سپتامبر گذشته که منجر به فاجعه‌ای برای کونامی (Konami) پس از بازخورد منفی گسترده شد، این به‌روزرسانی به‌عنوان اولین نسخه اصلی بازی در نظر گرفته می‌شود. کونامی در تلاشی برای تغییر اوضاع، انتشار برنامه‌ریزی شده نوامبر برای نسخه 1.0.0 را به تعویق انداخت تا زمانی که احساس کند این به‌روزرسانی، در سطحی است که طرفداران آن را قابل قبول بدانند. پنج ماه پس از برنامه‌ریزی اولیه، نسخه 1.0.0 بالاخره آمد و شامل محتوای جدید در داخل و خارج از بازی شد.

اصلی‌ترین حالت جدید، بخش Dream Team است که قبلا به عنوان Creative Team شناخته می‌شد. این بخش در eFootball معادل حالت MyClub در PES یا Ultimate Team در FIFA است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تیم خود را متشکل از بازیکنان باشگاه‌های مختلف، گرد هم بیاورند و سپس از آن‌ها برای مقابله با سایر بازیکنان به صورت آنلاین استفاده کنند. این اتفاق با اولین فصل بازی همراه خواهد شد که از 21 آوریل شروع می‌شود و موضوع آن رویکرد جدید گیم‌پلی، ساخت تیم و مجوزها است.

از نظر گیم‌پلی، کونامی می‌گوید که رفتار بازیکن بهبود یافته است. گویا تکنیک جدیدی به‌نام “ضربه خیره‌کننده” به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پاس‌ها و شوت‌های موثرتری داشته باشند. نسخه 1.0.0 بازی شامل لایسنس‌های جدید در ژاپن و آمریکای شمالی می‌باشد. لیگ J1 و لیگ J2 اکنون مجوز دارند و بازی اکنون مجوز MLSPA را نیز در اختیار گرفته است. بازی همچنین شامل یک تورنمنت جدید به‌نام USL است که اساسا روی بخش آمریکای شمالی تمرکز داشته و زیرمجموعه MLS است.

اولین نسخه eFootball در سپتامبر 2021 با انتقادات گسترده منتشر شد. این شبیه‌ساز فوتبال که به دلیل گیم‌پلی و گرافیک ضعیفش بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، توسط متاکریتیک بدترین بازی سال 2021 معرفی شد. کونامی حتی علنا بابت کیفیت بازی عذرخواهی کرد و قول بهبود داد. نسخه 1.0.0 اولین نمونه از این بهبود‌ها بود. در بیانیه‌ای که هفته گذشته منتشر شد، کونامی گفت که معتقد است این انتقادات ناشی از چندین اتفاق، از جمله انتقال بازی به موتور و پلتفرم جدید بوده است. یکی از سخنگویان شرکت گفت:

اشکال اصلی مربوط به تصمیم‌گیری‌های ما بود. ناتمام ماندن بازی در نتیجه عوامل متعددی از جمله انتقال به یک موتور بازی‌سازی جدید، پشتیبانی از کنسول‌های نسل بعدی مانند پلی استیشن و ایکس باکس، تغییر بازی به یک عنوان رایگان و غیره رخ داد. ما سعی کردیم در اسرع وقت eFootball 2022 را به بازیکنان ارائه کنیم.

او ادامه داد:

در نتیجه، بازی بازخورد شدیدی در مورد کیفیت دریافت کرد. با این حال، از زمان انتشار eFootball در ماه سپتامبر، ما بهبودها و اصلاحات را بر اساس بازخوردها و نظراتی که دریافت کرده‌ایم در اولویت قرار دادیم.

هفته گذشته در پیش‌نمایش eFootball 1.0.0، متوجه شدیم که گیم‌پلی بازی نسبت به نسخه اولیه سپتامبر بهبود یافته است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *