اخبار بازی

مهم‌ترین به‌روزرسانی Gran Turismo 7 در دسترس قرار گرفت

شرکت پولیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) آپدیت قابل توجه‌ای را برای Gran Turismo 7 منتشر کرده است که در پی انتقاد شدید بازیکنان، خرید و فروش درون بازی را متعادل می‌کند.

دو هفته پیش، کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauch)، رئیس شرکت پولیفونی، از طرفداران به خاطر مشکلات اخیر بازی، از جمله قطعی طولانی سرور و عدم شفافیت در مورد تغییرات در سیستم ارز درون بازی، عذرخواهی کرد و قول داد که با یک به‌روزرسانی بزرگ در اوایل آوریل، آن‌ها را رفع کند. به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی از راه رسیده است. او گفت که به‌روزرسانی 1.11 جوایز رویدادهای نیمه دوم World Circuit را به طور متوسط، تقریبا 100 درصد افزایش می‌دهد.

این آپدیت همچنین پاداش‌هایی را در پی پاک کردن نتایج Circuit Experience در طلا یا برنز اضافه می‌کند و تعداد پاداش‌ها را در لابی‌ها و مسابقات روزانه افزایش می‌دهد. سه رویداد مسابقه‌ای جدید به بازی اضافه شده است، در حالی که مسابقات استقامت یک ساعته اکنون در ماموریت‌های مختلف در دسترس هستند. این مسابقات پس از رسیدن بازیکنان به سطح 23 قابل بازی هستند. برنده هر مسابقه استقامت تا 1.2 میلیون جایزه دریافت می‌کند. آخرین به‌روزرسانی همچنین سقف اعتبارات غیرپرداختی در کیف پول بازیکنان را از 20 میلیون 100 میلیون افزایش می‌دهد.

تعداد اتومبیل‌های استفاده شده و افسانه‌ای نیز در پیشنهادهای مشخص، افزایش پیدا کرده است. برای جبران مشکلات اخیر، ماه گذشته پولیفونی به دارندگان Gran Turismo 7 یک میلیون واحد پول در بازی اعطا کرد و عمده خریدهای درون بازی با تراکنش‌های 15 دلاری بسته خواهند شد. یامائوچی همچنین گفت که استودیو در حال کار روی به‌روزرسانی‌های طولانی‌مدت است که بازی را به یک عنوان سرویس‌محور تغییر خواهد داد. این موارد شامل افزایش ارزش پرداخت پاداش‌های زمانی محدود، افزودن مسابقات زمان‌دار آنلاین و توانایی بازیکنان برای فروش اتومبیل برای اعتبارات درون بازی است. شما می‌توانید لیست تغییرات در آخرین به‌روزرسانی بازی Gran Turismo 7 را از این لینک مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *