دسته‌بندی نشده

تکمیل خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری شرکت Zynga توسط شرکت Take Two

تکمیل خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری شرکت Zynga توسط شرکت Take Two

تیک-تو اینتراکتیو با پرداخت ۱۲.۷ میلیارد دلار صاحب زینگا شد و دیگر سهام شرکت Zynga به‌صورت جداگانه در بازار بورس مورد معامله قرار نمی‌گیرد.

Take-Two Interactive به‌عنوان صاحب 2K Games، راک‌استار و Private Division یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در صنعت بازی‌های کنسول و PC به شمار می‌آید. حالا در جدیدترین اخبار بازی می‌بینیم که پروسه‌ی خرید زینگا توسط تیک-تو اینتراکتیو کامل شد تا ناگهان شرکت Take-Two در صنعت بازی‌های موبایل هم نقش بزرگی داشته باشد.

از بین تمام خریدهایی که تا امروز در صنعت بازی‌های ویدیویی کامل شده‌اند، خرید ۱۲.۷ میلیارد دلاری Zynga توسط تیک-تو اینتراکتیو از همه بزرگ‌تر است. رکورد قبلی توسط شرکت چینی تنسنت با خرید ۸.۶ میلیارد دلاری شرکت سوپرسل به ثبت رسید و در آن سو پس از تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، آن خرید ۶۸.۷ میلیارد دلاری طبیعتا رکورد جدید را به نام خود خواهد زد.

بازی Farmville، بازی Words with Friends و بازی Zynga Poker از جمله آثاری هستند که حالا تیک-تو اینتراکتیو صاحب آن‌ها به شمار می‌آید. در همین حین انتظار می‌رود که طی سال‌های آتی شاهد عرضه‌ی بازی‌های موبایل از مجموعه‌های معروف متعلق به تیک تو نیز باشیم.

زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو (صاحب راک‌استار و شرکت 2K)

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو گفت: «ما بابت تکمیل ادغام خود با زینگا هیجان‌زده هستیم. [تکمیل این خرید] یک قدم اساسی به سوی افزایش نمایی درآمد شرکت از موبایل است؛ بخشی از صنعت سرگرمی‌های تعاملی که سریع‌تر از تمام بخش‌های دیگر رشد می‌کند». او توضیح داد که حالا تیک-تو اینتراکتیو فرصت‌های بهتری برای درآمدزایی و شرایط بهتری برای خرج کردن درست پول در بخش‌های مختلف شرکت دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *