اخبار بازی

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands اعلام شد

در کمتر از دو هفته تا عرضه محصول جدید Gearbox، این استودیو و کمپانی ۲K از مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands و سیستم پیشنهادی رونمایی کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands، محصول جدید استودیو Gearbox از چندین نظر یک عنوان جالب توجه است از یک سوی بار دیگر فرصت حضور در جهان کارتونی و پر هرج و مرج Borderlands و تجربه اکشن دیوانه‌وار آن را فراهم می‌کند و از سوی دیگر با ترکیب فرمول داستان گویی این مجموعه با فضای Dungeons and Dragons، می‌توان به یک تجربه آشنا و در عین حال منحصر به فرد برای بسیاری از مخاطبان بدل شود. نزدیک به ده روز دیگر این بازی لوتر شوتر روانه بازار می‌شود و سازندگان و ناشر مشغول ارائه سیلی از اطلاعات و جزئیات مختلف درباره بازی تا زمان انتشار هستند و در همین راستا سازندگان از مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پینشهادی بازی رونمایی کردند.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Tiny Tina’s Wonderlands شامل یک پردازنده AMD FX-8350 یا Intel i5-3570 به همراه کارت گرافیک RX 470 یا GTX 960 4 GB و شش گیگابایت رم است. پردازنده AMD Ryzen 5 2600 (یا Intel i7-4770) به همراه کارت گرافیک RX 590 8 GB یا GTX 1060 6 GB و شانزده گیگابایت رم مشخصات سیستم پیشنهادی بازی را شکل می‌دهند. مخاطبان برای نصب بازی به حدود ۷۵ گیگابایت فضا خالی نیاز دارند.

شما در ادامه می‌توانید مشخصات کامل حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی را مشاهده کنید:

Tiny Tina’s Wonderlands پنجم فروردین برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xox One و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *