اخبار بازی

هیدئو کوجیما بالاترین نشان افتخار را از سازمان امور فرهنگی ژاپن دریافت کرد

آقای هیدئو کوجیما، بازی ساز محبوب و مشهور و موسس استودیو Kojima Productions در توئیتر اعلام کرد سازمان امور فرهنگی ژاپن بالاترین نشان افتخار خود را تقدیم ایشان کرده‌است. پس از شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto)، آقای کوجیما دومین بازی سازی است که به دریافت این نشان مفتخر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک آقای هیدئو کوجیما یکی از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین بازی سازان ژاپنی در میان مخاطبان سراسر دنیا است. ایشان از زمان آغاز فعالیت خود در حوزه‌ بازی‌های ویدیویی بارها موفق به دریافت جوایز و افتخارات گوناگون شده که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به جایزه چهره ماندگان مراسم بفتا اشاره کرد. پس از گذشت چندین سال از فعالیت کوجیما در این صنعت همچنان ارگان‌ها و افراد زیادی از سراسر دنیا مشغول تحسین وی هستند و اخیرا سازمان امور فرهنگی کشور ژاپن نیز به جمع تحسین کنندگان وی ملحق شده‌است.

آقای کوجیما در اکانت توئیتر خود اعلام کرد بالاترین نشان افتخار را از سازمان امور فرهنگی ژاپن دریافت کرده‌است. پیش آقای کوجیما تنها یک چهره دیگر از صنعت بازی‌های ویدیویی مفتخر به دریافت این نشان شده‌ بود. آقاش Shigeru Miyamoto، خالق مجموعه Mario در سال ۲۰۱۰ به افتخار مشابه دست یافته‌ بود. در کنار دریافت این نشان، جایزه هفتاد و دومین سفیر آموزش هنرهای زیبا نیز از سوی سازمان امور فرهنگی به آقای کوجیما تقدیم شده‌است.

ظاهرا اعضای هیئت انتخاب به شدت از دستاوردهای آقای کوجیما در بازی Death Stranding تاثیر پذیرفته‌اند و این بازی نقش مهمی در انتخاب نهایی هیئت ایفا کرده‌است.
شایعات زیادی درباره پروژه بعدی آقای کوجیما و استودیو Kojima Productions موجود دارد. برخی خبر از همکاری مجدد میان کوجیما و سونی می‌دهند و برخی دیگر اولین بازی انحصاری کوجیما برای پلتفرم‌ ایکس باکس را پیشبینی می‌کنند. باید منتظر ماند و دید این کارگردان خلاق و محبوب برای مخاطبان چه در سر دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *