اخبار بازی

کارمندان FromSoftware از شرایط کاری در استودیو راضی نیستند

کارمندان استودیوی FromSoftware، سازنده‌ی بازی Elden Ring، ظاهرا از شرایط کاری موجود در این استودیو راضی نیستند. به تازگی گزارشات زیادی از شرایط کاری نامطلوب و حقوق کم به گوش رسیده است.

FromSoftware بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و مورد احترام‌ترین استودیوهای حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی است. این استودیو بیشتر به خاطر کار بر روی فرنچایز Dark Souls و بازی‌هایی مثل Bloodborne شناخته می‌شود. دو بازی آخر آن‌ها یعنی Elden Ring و Sekiro: Shadows Die Twice نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرده است. با این حال به نظر می‌رسد که همه چیز در این استودیو بر وفق مراد پیش نمی‌رود.

بر روی وبسایت Career Connection، کارکنان کنونی و قدیمی FromSoftware گزارشاتی را در مورد شرایط کاری موجود در این استودیو منتشر کرده‌اند. برخی از این گزارشات به ده سال قبل باز می‌گردند و به نظر می‌رسد که شرایط کاری در استودیو طی این سال‌ها بدون تغییر باقی مانده است. FromSoftware در حال حاضر نمره‌ی 2.6 از 5 را بر روی این وبسایت دارد. هم‌چنین حقوق میانگین در این استودیو 3.4 میلیون ین یعنی چیزی معادل 29 هزار دلار است. این در حالی است که دفترهای این استودیو در یکی از گران‌ترین شهرهای جهان یعنی توکیو واقع شده‌اند.

طبق گزارشات، کارکنان به صورت میانگین 40 ساعت اضافه‌کار در ماه انجام می‌دهند. هم‌چنین این طور که به نظر می‌رسد شرایط کاری برای زنان از این هم بدتر بوده و خبری از برنامه‌های ویژه برای بارداری و بچه‌داری نیست. شرایط کاری بد در استودیوهای صنعت بازی چیز جدیدی نیست. با این حال به نظر می‌رسد که شرایط طی سال‌های اخیر به بدترین حالت خود رسیده و شرکت‌های مثل Activision و Ubisoft به دنبال اتحادیه سازی هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *