اخبار بازی

شایعه: بازی GTA VI اواخر سال 2022 معرفی می‌شود

آقای کریس کلیپل (Chris Klippel) از مجله راک استار می‌گوید بازی GTA VI اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. به گفته وی بخش اصلی ساخت این بازی به اتمام رسیده و زین پس روند ساخت با سرعت بیشتری طی می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ماه گذشته و پس از گذشت نزدیک به نه سال از عرضه بازی GTA V، کمپانی راک استار با انتشار یک توئیت به صورت رسمی ساخت نسخه جدید مجموعه Grand Theft Auto را تایید کرد. البته مدت‌ها پیش از این توئیت، لیکرها و اینسایدرهای مختلفی خبر از ساخت GTA VI می‌دادند و اطلاعات مختلفی درباره آن را به اشتراک می‌گذاشتند. از گسترده‌تر شدن مپ بازی با آپدیت‌های پس از عرضه تا واقع شدن رویدادهای بازی در نسخه مدرن وایس سیتی. راک استار به طرفداران وعده داده که به سطح جدیدی از لول دیزاین دست یافته که تا کنون مشابه‌ آن را در نسخه‌های پیشین ندیده‌ایم.

آقای کریس کلیپل (Chris Klippel) از مجله راک استار می‌گوید بازی GTA VI اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. به گفته وی بخش اصلی ساخت این بازی به اتمام رسیده و زین پس روند ساخت با سرعت بیشتری طی می‌شود. ایشان در سال ۲۰۲۰ مدعی شد بود به دلیل جدایی آقای Dan Houser از راک استار، روند ساخت بازی بسیار کند شده و سازندگان مجبور به پی‌ ریزی بازی از بنیاد شده‌اند. آقای کلیپل می‌گوید علی رغم اینکه بازی اواخر سال میلادی جاری معرفی می‌شود اما، تاریخ انتشار بازی زودتر از اواخر ۲۰۲۴ نخواهد بود.

پیشتر اینسایدرهای دیگری خبر از عرضه بازی در اوایل سال ۲۰۲۵ داده بودند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *