اخبار بازی

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Stranger of Paradise اعلام شد

استودیو تیم نینجا در تازه‌ترین توئیت خود از مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Stranger of Paradise و همچنین سیستم پینشهادی رونمایی کرد. این بازی بیست و هفتم اسفند ماه برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه PC منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه فاینال فانتزی بدون شک یکی از برترین‌ نقش آفرینی‌های تاریخ و یکی از بازی‌های جریان ساز این ژانر است که پس از گذشت چندین نسل از عرضه اول نسخه، هنوز توانسته کیفیت بالای خود را حفظ کند و طرفداران بی‌شماری را به خود جلب کند. استودیو تیم نینجا و شرکت اسکوئر انیکس مدتی قبل از بازی Stranger of Paradise Final Fantasy Origin که یک نسخه فرعی از این مجموعه محسوب می‌شود، رونمایی کردند. کمتر از دو هفته از تا عرضه این بازی زمان باقی مانده و انتظار می‌رود رفته رفته شاهد انتشار اطلاعات مهم و کلیدی درباره بازی باشیم.

ناشر در تازه‌ترین توئیت خود از مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Stranger of Paradise و همچنین سیستم پینشهادی رونمایی کرد. حداقل سیستم مورد نیاز شامل یک پردازنده AMD Ryzen 5 1400 یا Intel Core i7-6700، هشت گیگابایت رم، کارت گرافیک Radeon RX 470 یا GeForce GTX 1060 6 GB است. با سیستمی به چنین مشخصات می‌توان بازی را با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ و سی فریم بر ثانیه اجرا کرد.

سیستم پیشنهادی متشکل از پردازنده Ryzen 5 1600 یا Intel Core i7-8700، شازنده گیگابایت رم، و کارت گرافیک GeForce GTX 1660 Super است. این سیستم توانایی اجرای بازی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و شصت فریم بر ثانیه را دارد. فضای مورد نیاز برای نصب بازی نیز ۸۰ گیگابایت است.

Stranger of Paradise Final Fantasy Origin بیست و هفتم اسفند ماه (۱۸ام مارس) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *