اخبار بازی

پرداخت‌های درون برنامه‌ای Gran Turismo 7 با قیمت‌های عجیبی آغاز شدند

وسایل نقلیه‌ای که می توان آن‌ها را با قیمت 2.99 دلار یا 4.99 دلار در Gran Turismo Sport خریداری کرد، در فروشگاه Gran Turismo 7 نزدیک به 40 دلار قیمت دارند.

بازی Gran Turismo 7 اکنون منتشر شده است و مانند اکثر بازی‌های AAA در این روزها، دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. این موضوع البته برای Gran Turismo Sport هم صادق بود و به بازیکنان این امکان را می‌داد تا به جای تصاحب ماشین‌ها با پیش‌روی در گیم‌پلی، در بازی پول واقعی کسب کرده و ماشین‌ها را خریداری کنند. در بررسی‌های Gran Turismo 7، متوجه شدیم که در طول بررسی بازی، پرداخت‌های درون برنامه‌ای هنوز فعال نشده بودند؛ اما با توجه به اینکه این شبیه‌ساز مسابقه‌ای اکنون در کل جهان منتشر شده است، خریدهای درون بازی اکنون در دسترس هستند.

همانطور که رسانه‌ها گزارش می‌دهند، به نظر می‌رسد قیمت خودروهای بازی در مقایسه با قیمت‌هایشان در Gran Turismo Sport، افزایش چشمگیری داشته‌ است. جایی که GT Sport به بازیکنان اجازه می‌داد خودروها را با قیمت‌های بین 0.99 تا 4.99 دلار به صورت جداگانه خریداری کنند، در Gran Turismo 7 دیگر همچین پیشنهادی وجود ندارد. بازیکنان باید اعتبارات بازی را به صورت عمده خریداری کنند. این واحدهای پولی در چهار گزینه به صورت – 100000 اعتبار برای 2.49 دلار، 250000 اعتبار برای 4.99 دلار، 750000 اعتبار برای 9.99 دلار، و 2،000000 اعتبار برای 19.99 دلار، ارائه می‌شوند.

با در نظر گرفتن این موضوع، خرید ماشین‌های مختلف در بازی نیاز به خرج پول بسیار بیشتری نسبت به همان مدل‌ها در Gran Turismo Sport دارد. به عنوان مثال، پورشه 919 هیبریدی 16 و آئودی R18 TDI ’11 که هر دو در GT Sport قیمتی معادل 2.99 دلار دارند، با قیمت 40 دلار در Gran Turismo 7 عرضه می‌شوند. در همین حال، استون مارتین ولکان ’16’ و مک لارن P1 GTR ’16، هر دو با قیمت 4.99 دلار در GT Sport، افرایش قیمت 35 دلاری را در نسخه جدید تجربه کردند.

اجزای وسیله نقلیه نیز در بازی با استفاده از اعتبار خریداری می‌شوند، به این معنی که پرداخت‌ درون برنامه‌ای برای آن‌ها نیز اعمال می‌شود. همانند Gran Turismo Sport، در Gran Turismo 7 اعتبارات درون بازی از طریق گیم‌پلی هم به دست می‌آیند.

بازی Gran Turismo 7 در سبک شبیه‌ساز رانندگی با اتومبیل، هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *