اخبار بازی

سونی در سکوت خبری حق ساخت یکی از مجموعه‌های محبوب کونامی را خریده‌است

اکانت VGnewsinsider@ در توئیتر مدعی شد سونی مدتی قبل و در سکوت کامل خبری، حق ساخت یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب کونامی را از این کمپانی خریده‌است و نسخه جدید این مجموعه اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

لیکرهای و منابع خبری مختلفی خبر از برگذاری قسمت جدید رویداد Playstation در ماه مارس امسال می‌دهند. ظاهرا سونی قصد دارد اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hogwarts Legacy، محصول آوالانچ را در این رویداد نمایش دهد و احتمالا از یکی از “سورپرایزهای بزرگ خود” نیز در این رویداد رونمایی ‌کند. مدتی قبل اکانت نه چندان سرشناس VGnewsinsider@ در توئیتر مدعی شد سونی خبر بازگشت یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ را تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام می‌کند.

VGnewsinsider@ وعده داده بود پس از اینکه از صحت اطلاعات جدید اطمینان حاصل کند، جزئیات تکمیلی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد و حال در توئیت اخیر خود بار دیگر به بررسی ابعاد جدید این خبر پرداخته‌است. به گفته وی سونی مدتی قبل و در سکوت خبری حق ساخت یکی از مجموعه‌های محبوب کونامی را از این کمپانی خریده‌است و قصد دارد نسخه جدید این مجموعه را در زمستان سال ۲۰۲۲ معرفی کند. VGnewsinsider@ می‌گوید این بازی همان مجموعه محبوب و فراموش شده‌ای است که سونی مشغول احیای آن است. در پایان VGnewsinsider@ وعده داد اطلاعات تکمیلی را هفته آینده با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

مشخصا اولین حدس‌هایی که به ذهن می‌رسد، مجموعه‌های متال گیر سالید و سایلنت هیل هستند که مطابق شایعات نسخه ریبوت/ریمیک هر دو در دست ساخت قرار دارد و بارها از همکاری کونامی و سونی سخن گفته شده‌است. در هر حال نباید فراموش کرد این اطلاعات در حال حاضر صرفا در حد شایعه هستند و باید در همان حد برای آن‌ها اعتبار قائل شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *