اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بریتانیا؛ شروع قدرتمند Horizon Forbidden West

با پایان یک هفته دیگر در بریتانیا، آمار فروش بازی‌های ویدیویی در این منطقه اعلام شد. بازی Horizon Forbidden West، محصول جدید گوریلا گیمز در هر دو بخش فروش فیزیکی و دیجیتالی در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته قرار گرفت. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طرفداران و مخاطبان پلی استیشن مدت زمان زیادی را در انتظار دنباله بازی Horizon Zero Dawn بودند و ظاهرا Horizon Forbidden West دقیقا همان چیزی است که آن‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند. محصول جدید گوریلا گیمز با استقبال بسیار خوب منتقدان مواجه شد و همانطور که پیشبینی می‌شد نماینده شایسته‌ای برای برند پلی استیشن و سونی بود. در کنار جلب رضایت منتقدان، ظاهرا مخاطبان زیادی نیز از تجربه این بازی لذت می‌برند و نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی آن را تهیه می‌کنند.

با پایان یک هفته دیگر، آمار فروش بازی‌ها در منطقه بریتانیا اعلام شد و به گزارش موسسه GSD بازی Horizon Forbidden West شروع بسیار قدرتمندی را تجربه ‌کرده‌است. محصول جدید گوریلا گیمز در هر دو بخش نسخه فیزیکی و دیجیتالی در صدر جدول عناوینی پرفروش قرار گرفته‌است. نکته جالب توجه اینجاست که ۴۹ درصد از آمار فروش این بازی در هفته عرضه مربوط به نسخه دیجیتالی است که در مقایسه Horizon Zero Dawn تقریبا رشد دو برابری را تجربه کرده‌است.

۶۷ درصدر میزان فروش بازی Horizon Forbidden West مربوط به نسخه PS5 بوده که با توجه به قابلیت آپگرید رایگان نسخه PS4 به PS5، جالب توجه است. در رتبه‌های دوم و سوم جدول پرفروش‌ترین عناوین هفته به ترتیب FIFA 22 و Total War: Warhammer 3 قرار دارند.

شما در ادامه می‌توانید جدول ده عنوان پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید:

۱ Horizon Forbidden West
۲ FIFA 22
۳ Total War: Warhammer 3
۴ Grand Theft Auto 5
۵ XCOM 2
۶ NBA 2K22
۷ Horizon Zero Dawn
۸ Riders Republic
۹ Red Dead Redemption 2
۱۰ Borderlands 3
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *