اخبار بازی

تصاویر جدید Resident Evil Outbreak به ریمستر آن اشاره دارد

با توجه به تصاویر تازه منتشر شده از بازی‌های کلاسیک Resident Evil Outbreak و Outbreak: File #2، به‌نظر می‌رسد که این دو نسخه ریمستر، خواهند شد.

از هفته‌ی گذشته، کپکام (Capcom) پورتال Resident Evil خود را به‌روزرسانی کرده است و رندرها و طرح‌های مفهومی باکیفیتی را از نسخه‌های پیشین این مجموعه در آن قرار داده است. این اتفاق امروز برای دو بازی Resident Evil Outbreak و Resident Evil – Code: Veronica رخ داد و تعدادی اسکرین‌شات، طرح هنری و طرح جلد باکیفیت‌تر از آن‌ها منتشر شد.

نکته اینجا است که هواداران این سری، متوجه شدند که کپکام کاری بیش از یک آپ‌اسکیل ساده انجام داده است. با مقایسه‌ی رندرهای قدیمی و جدید، مشخص شد که زخم‌های جدیدی به تصویر اضافه شده و نسبت اندام تمساح‌ها و کفتارهای موجود در آن‌ها تغییر یافته است.

هرچند که تغییرات انجام شده برای تأیید نسخه‌ی ریمستر شده کافی نیستند، اما باید در نظر داشته باشیم که در لیک دومی که از Nvidia Geforce صورت گرفت، به Resident Evil Outbreak اشاره و تاریخ عرضه‌ی آن مارچ 2022 اعلام شد.

بازی‌های Resident Evil Outbreak و Outbreak: File #2 به ترتیب در سال 2003 و 2004 برای پلی‌استیشن 2 منتشر شدند. اولین نسخه‌ی این دو بازی نیز نخستین بازی ترسناکی بود که از قابلیت کوآپ بهره می‌برد. داستان این بازی‌ها همزمان با وقایع بازی‌های Resident Evil 2 و 3 جریان داشت و اتفاقاتی را در شهر راکون سیتی (Raccon City) شامل می‌شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *