اخبار بازی

بازی های ماه مارس PS Plus مشخص شدند – واران گیم

مطابق رسم هر ماه، با نردیک شدن آغاز یک ماه میلادی دیگر، سونی از عناوین جدید سرویس‌های اشتراکی خود رونمایی کرد. Ghostrunner ،Ghost of Tsushima ،Team Sonic Racing ،Ark: Survival Evolved و GTA Online بازی های ماه مارس PS Plus را تشکیل می‌دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به یک هفته دیگر وارد سومین ماه از سال ۲۰۲۲ میلادی می‌شویم و رفته رفته زمان عرضه باز‌ی‌های بزرگ و متنوع زیادی فرامی‌رسد. تا کنون در لاین آپ امسال دو بازی به شدت مورد انتظار Elden Ring و Horizon Forbidden West عرضه شده‌اند و هر دو با استقبال بسیار خوب منتقدین و مخاطبان مواجه شده‌اند. البته با آغاز هر ماه جدید ماکلن سرویس‌های اشتراکی لیست عناوین تازه سرویس‌های خود را مشخص می‌کنند و همچنین از عناوینی که قرار است از آرشیو سرویس خارج شوند نیز رونمایی می‌کند.

اخیرا سونی طی یک پست جدید از بازی های ماه مارس PS Plus رونمایی کرد. اولین بازی حاضر در لیست Ghostrunner است که در انحصار مشترکین PS5 سرویس قرار دارد. عناون بعدی، GTA Online از پانزدهم مارس برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد. سایر بازی‌های حاضر در لیست یعنی Ark: Survival Evolved ،Team Sonic Racing و Ghost of Tsushima از ابتدای ماه مارس در اختیار مشترکین سرویس Playstation Plus قرار می‌گیرد.

با توجه به بازی‌های حاضر در لیست ظاهرا تمرکز سونی در این ماه روی بازی‌های چند نفره بوده‌است. مطابق گزارش‌ها و شایعات مختلف کمپانی ژاپنی در تلاش است تا سرویس مشابه Xbox Game Pass را پیش از پایان بهار سال میلادی جاری معرفی کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *