اخبار بازی

Avowed در سه‌ماهه‌ی اول یا دوم سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

جز کوردن (Jezz Corden) که پیش‌تر نیز سابقه‌ی فاش کردن اطلاعاتی پیرامون بازی Avowed را دارد، به تازگی اعلام کرده که این بازی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

بعد از شایعات انتشار بازی Dragon Age 4 در سال ۲۰۲۳ و رونمایی عنوان Street Fighter 6 در همین هفته، حالا نوبت به ساخته‌ی جدید استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Etertainment)، اثر Avowed، رسیده است. با توجه به جز کوردن از Windows Central که در پادکست World of Gaming حاضر شده بود، بازی Avowed در سه‌ماهه‌ی اول و یا سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بحث بازی Avowed، هنگامی پیش آمد که پیرامون عناوین آینده‌ی ایکس‌باکس صحبت می‌شد. جز کوردن مهرماه سال جاری نیز اطلاعات بسیاری از این عنوان فاش کرد. آقای کوردن به تازگی گفت:

همانگونه که سال پیش هم گفتم، بازی بسیار آمده به نظر می‌رسد و انتظار دارم امسال اخباری رسمی از آن بشنویم. بعضی ایده‌ها بودند که هنوز اجرا نشده بودند… بعضی افکت‌ها و بافت‌ها نیز هنوز اجرا نشده بودند. نحوه‌ی روشنایی و نوردهی بازی نیز به طور کامل آماده نبود.

اما گیم‌پلی اثر به نظرم کامل می‌رسید و به نظر قابل تجربه می‌آمد. فکر می‌کنم امسال رونمایی‌های بیشتری از آن خواهیم دید و احتمالاً حوالی سه‌ماهه‌ی اول و یا دوم سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

آقای کوردن همچنین خبر داد که استودیوی آبسیدین به سطح بالاتری وارد می‌شود. جز کوردن پیرامون این موضوع گفت:

با همه استخدام‌هایی که انجام دادند، می‌توانید ببینید که آبسیدین با پول مایکروسافت (Microsoft) به سطح بعدی وارد می‌شود… با یک تیم بزرگتر، تجربه بیشتر با موتور بازی‌سازی Unreal و موارد دیگر، به نظر می‌رسد که بازی Avowed قوی‌تر از عنوان The Outer Worlds خواهد بود. بنابراین من واقعاً برای این اثر هیجان‌زده هستم و این عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های من است.

بازی Avowed برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه قرار دارد. این عنوان در دنیای Pillars of Eternity جریان دارد. با این که آبسیدین به بازی‌های خاص نقش‌آفرینی خود معروف است، این اثر اول شخص، بار اولی خواهد بود که تمرکز اصلی بر سیستم مبارزات است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *