اخبار بازی

مایکروسافت مدیران اکتیویژن را تحت نظارت قرار می‌دهد

مایکروسافت در جدیدترین اقدام خود مدیران اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را برای رسیدگی به ادعاهای آزار و اذیت کارکنان، زیر نظر قرار داده است.

در جدیدترین مصاحبه‌ی برد اسمیت (Brad Smith)، رئیس مایکروسافت، که با خبرگزاری CNBC انجام پذیرفته است، او از برنامه‌های خود برای بهبود فرهنگ محیط کار و حذف آزار و اذیت و تبعیض موجود در شرکت اکتیویژن بلیزارد می‌پردازد. اسمیت مقدمه مصاحبه‌ی خود را اینگونه آغاز می‌کند:

من فکر می‌کنم اگر یک چیز در مورد رسیدگی به مسائلی مانند آزار جنسی یا تقریباً هر موضوع فرهنگی مرتبط با مردم آموخته باشیم، آن است که شما به ترکیبی از تعهد و فروتنی نیاز دارد.

به معنی واقعی کلمه شما باید متعهد به بهبود اوضاع باشید. ما امروز تیم رهبری در اکتیویژن بلیزارد را زیر نظر گرفته‌ایم تا فرهنگ و ایمنی محل کار را در اولویت اول قرار دهیم، این نظارت تا روزی که ما اکتیویژن را تصاحب می‌کنیم، ادامه خواهد یافت. آن زمان ما مسئولیت را بر عهده خواهیم گرفت و باید همان تعهد را ادامه دهیم.

اما من همچنین فکر می کنم فروتنی مهم است. روزی که فکر می‌کنید کارتان تمام شده است، روزی که فکر می‌کنید می‌توانید پیروزی را اعلام کنید، احتمالاً همان روزی است که ارزش‌هایی را که می‌خواهید ترویج کنید، قربانی کرده‌اید.

بنابراین ما همیشه برای درک این که در کجا قرار داریم می‌اندیشیم. ما در حال تکامل هستیم، امیدواریم این مسیر، مسیر مثبتی باشد. بنابراین این چیزی است که نه فقط برای اکتیویژن بلیزارد، بلکه به نظر من بخشی از هر بخش مایکروسافت، فناوری و در کل بخشی از هر تجارت در اقتصاد است.

در ادامه گزارشگر از اسمیت می‌پرسد که آیا گفتن “روزی ما اکتیویژن را تصاحب می‌کنیم” بدان معنی است که او یک تیم رهبری کاملاً جدید را برای اکتیویژن متصور است یا خیر.

او پاسخ می‌دهد:

خب، آنچه ما گفتیم این است که برخی از جنبه‌ها تغییر خواهند کرد، اما در کل همه یک تیم جدید خواهیم بود.

اما مهم‌تر از همه، آن است که ما می‌خواهیم فرهنگ را در حال تکامل ببینیم، ببینیم که کارکنان از هم‌اکنون تا روز بسته شدن قرارداد، با فرض تایید قانونی آن، چگونه عمل می‌کنند، سپس این فرصت را خواهیم داشت که مطمئن شویم افراد مناسبی در موقعیت‌های مناسبی قرار دارند یا نه.

در همین حین گزارشگر می‌گوید: “به نظر می‌رسد که کارکنان آنجا از هم‌اکنون زیر ذربین قرار گرفته‌اند.”

اسمیت ادامه می‌دهد:

من فکر می‌کنم همه‌ی ما باید در دنیایی زندگی کنیم که تحت نظارت باشیم.

منظورم این است که جهان در حال تغییر است، من بیشتر به روشی مثبت فکر می‌کنم. این فقط یک نمونه‌ی دیگر از فرصت‌هایی است که اگر تغییر را در آغوش بگیریم، بهترین خدمات را به کارمندان خود ارائه خواهیم داد.

انتظار می‌رود بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد، پس از تکمیل خرید شرکت توسط مایکروسافت برکنار شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *