اخبار بازی

فیل اسپنسر در هنگام ایجاد سرویس Game Pass با جواب‌های منفی از سوی مایکروسافت رو به رو شده است

طبق گفته‌های یکی از کارکنان سابق مایکروسافت یعنی Richard Irving (ریچارد اروینگ) فیل اسپنسر و تیم خود با وجود نظر‌ات و عقاید منفی مایکروسافت در مورد سرویس Xbox Game Pass، در نهایت موفق به ایجاد این سرویس شده است.

ریچارد اروینگ در آخرین مصاحبه‌ی خود با The Wall Street Journal توضیح داد که چگونه فیل اسپنسر و تیم خود موفق شدند تا از بازخوردهای منفی پیرامون ایجاد این سرویس بگذرند و در نهایت ایده‌ی خود را حقیقی کنند.

به گفته‌ی اروینگ، هرچند در مراحل اولیه، ناشر‌های زیادی -برای وضع قرارداد با این سرویس- در جلسات حضور نداشته و انتقاد‌ات مختلفی در مورد پایداری و سود سرویس Game Pass Xbox وجود داشته است، تیم اسپنسر به هیچ وجه جواب‌های منفی را نمی‌پذیرفت و با وجود این موضوع، به کار خود ادامه می‌دادند.

در ادامه توضیحاتی از سوی اروینگ منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

در مصاحبات و جلسات کاری، بحث‌های بسیاری در مورد اینکه ” این سرویس موفق نخواهد بود ” و یا اینکه ” سودی نخواهد داشت ” وجود داشت. اما اسپنسر همیشه راه حلی برای این موضوعات داشت.

ریچارد اروینگ

البته سرویس Xbox Game Pass درست همان چیزی بود که مایکروسافت نیاز داشت تا از رقبای مختلف خود در برابر عناوین فرست پارتی پیشی بگیرد. این سرویس هم اکنون با بیش از 25 میلیون کاربر، یکی از بزرگترین ویژگی‌های اکوسیستم مایکروسافت به شمار می‌رود. همچنین طبق شایعات مختلف، شرکت سونی (Sony) نیز در حال برنامه ریزی یک سرویس مشابه برای اکوسیستم خود به نام Project Spartacus است.

snowgirl
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *