اخبار بازی

فروش بازی It Takes Two از ۵ میلیون نسخه عبور کرد

شکی نیست که بازی It Takes Two، ساخته‌ی استودیوی هیزلایت (Hazeligth Studios)، از آثار ممتاز و سرآمد سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رفت.

این اثر جذاب در سبک کوآپ پلتفرمر، علاوه‌بر اینکه تحسین منتقدان را به همراه داشت، فروش بسیار خوبی را نیز به ثبت رساند. استودیوی هیزلایت به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی It Takes Two، به تازگی آمار جدید فروش این بازی را به اشتراک گذاشته است تا یک دستاورد تازه را با طرفداران جشن بگیرد.

بنا بر اعلام صفحه‌ی رسمی استودیوی هیزلایت در شبکه‌ی اجتماعی توییتر (Twitter)، فروش جهانی بازی It Takes Two حالا از مرز پنج میلیون نسخه فراتر رفته است. در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی که آمار قبلی ارائه شد، فروش این بازی را سه میلیون نسخه ذکر کرده بودند.

در جریان مراسم گیم اواردز (The Game Awards) سال ۲۰۲۱ که طی ماه دسامبر یعنی حدودا دو ماه قبل برگزار شد، بازی It Takes Two موفق شد تا جایزه‌ی بازی سال را از آن خود کند. افزون بر این، جدیدترین ساخته‌ی تیم جوزف فارس (Josef Fares) جایزه‌های مشابه دیگری را هم از نشریه‌های مختلف دریافت کرده است. به نظر می‌رسد همین موضوع نام این بازی را مجددا بر سر زبان‌ها انداخته و روی فروش آن نیز تاثیر قابل توجهی گذاشته است.

بازی It Takes Two هم اکنون از طریق کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس عموم قرار دارد. در نظرسنجی میان تیم واران گیم، بازی It Takes Two به عنوان بازی سال ۲۰۲۱ انتخاب شد. شما می‌توانید پست مربوطه را با مراجعه به این نشانی مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *