اخبار بازی

بازسازی Resident Evil 4 پس از ۸ سال توسعه توسط طرفداران منتشر شد

دو تن از هواداران فرنچایز Resident Evil، بازسازیی از عنوان محبوب و موفق این سری، Resident Evil 4، با نام Resident Evil 4 HD Project 1.0 منتشر کردند.

ساخت عنوان Resident Evil 4 HD Project 1.0، هشت سال پیش و توسط آقایان کریس مورالز (Cris Morales) و آلبرت مارتین (Albert Martin) شروع شد و به تازگی تریلر نهایی این اثر، منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایین صفحه مشاهده کنید.

برای دانلود این اثر می‌توانید وارد شوید و طبق دستورالعمل درون سایت عمل کنید. لازم به ذکر است که این اثر به صورت یک ماد عمل می‌کند و برای اجرای آن، باید بازی Resident Evil 4 را در حساب فروشگاه استیم (Steam) خود داشته باشید. هرچند این ماد از هیچکدام از فایل‌های این عنوان استفاده نمی‌کند و آن‌ها را نسخه‌های با کیفیت بالاتر جایگزین می‌کند.

این ماد تقریباً تمام تکسچرهای بازی را نسخه‌ای با کیفیت بالاتر تعویض می‌کند و همچنین اشیایی را که به صورت تخت دیده می‌شدند، همچون لامپ‌ها، جاشمعی‌ها و درها را با مدل‌های سه‌بعدی تعویض می‌کند. اثر Resident Evil 4 HD Project 1.0 همچنین باگ‌های صدا و قابلیت‌های ازدست رفته را نیز ترمیم کرده است. آقایان مورالز و مارتین توضیح دادند که علت بروز این باگ‌ها و مشکلات، تعداد بالای پورت شدن این بازی است.

برای تکسچرها، آقای مارتین به اسپانیا و مناطقی که بازی در آن‌ها جریان داشته دارد، سفر کرده تا عکس‌های با کیفیت بالاتری را بگیرد و کیفیت بصری این عنوان محبوب را تا حد ممکن بالا ببرد.

آقای کریس مورالز و آلبرت مارتین گفتند:

هدف این پروژه این است که گیمرها بتوانند از با کیفیت‌ترین نسخه‌ی این بازی لذت ببرند و در عین حال، به ساختار هنری و مسیری که کارگردان بازی Resident Evil 4 در ذهن داشته است، پایبند بماند

سال ۲۰۲۰ میلادی شایعه‌های مختلفی پخش شد، مبنی بر این که کپکام (Capcom) تولید بازسازی عنوان Resident Evil 4 را از سال ۲۰۱۸ شروع کرده و این عنوان توسط استودیوی ام-تو (M-Two) که توسط Tatsuya Minami واقع در اوساکا، در دست ساخت قرار دارد. این استودیو به دست مدیر اسبق پلاتینوم گیمز (PlatinumGames)، آقای تاتسویا مینامی (Tatsuya Minami)، تاسیس شده است. بهمن ماه سال گذشته نیز اعلام شد که تغییرات بسیاری در تیم تولید کننده‌ی این اثر بوجود آمده است.

از کارگردان نسخه‌ی اصلی بازی Resident Evil 4، شینجی میکامی (Shinji Mikami)، درخواست شده بود تا در تاسیس استودیوی ام-تو مشارکت داشته باشد، اما او به دلیل پروژه‌ی GhostWire: Tokyo از این پیشنهاد صرف نظر کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *