اخبار بازی

بازی Star Wars Eclipse از عنوان The Last of Us الهام گرفته است

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بازی Star Wars Eclipse استودیوی کوانتیک دریم با ارائه‌ی ترکیبی از داستان و گیم‌پلی از The Last of Us الهام گرفته است.

این اطلاعات از طریق منبع داخلی Accngt منتشر شده است که مدتی قبل از رونمایی رسمی، تصویری از بازی Star Wars Eclipse را فاش کرده بود. او مدتی پیش متذکر شد که این عنوان جهان آزاد خواهد بود و شامل المان‌های چندنفره نیز می‌شود. همچنین چندین شخصیت قابل بازی نیز در این اثر وجود خواهد داشت. در حال حاضر تیم کوانتیک دریم مونترال (Quantic Dream Montreal) روی المان‌های جهان آزاد و بخش چندنفره کار می‌کند؛ در حالی که کوانتیک دریم پاریس پروسه‌ی خلق صحنه‌های سینماتیک، روایت و طراحی هنری مراحل را پیش می‌برد.

منبع داخلی یاد شده به این موضوع اشاره داشت که توسعه‌ی این پروژه از اوایل 2021 آغاز شده است و تمامی اعضای کوانتیک دریم پاریس روی آن کار نمی‌کنند، بلکه چندین پروژه‌ی دیگر نیز در دست ساخت قرار دارند. Eclipse در فاز ابتدایی توسعه قرار دارد و حتی داستان آن نیز همچنان نوشته و ویرایش می‌شود. با این وجود، مشخصاََ در این پروژه الهاماتی از بازی ناتی داگ یعنی The Last of Us یافت می‌شود.

بر اساس صحبت‌های چندین منبع داخلی، بازی Star Wars: Eclipse اهداف بلندپروازانه‌ای دارد و حداقل 4 سال تا انتشار آن فاصله داریم. بنابراین تا سال 2023 یا 2024 منتظر رونمایی از گیم‌پلی آن نباشید. برای دریافت جزئیات بیشتر، به این نشانی مراجعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *