اخبار بازی

بازی Rainbow Six Extraction توسط 3 میلیون مخاطب تجربه شد

عنوان شوتر کو-آپ Rainbow Six Extraction در آمریکا موفق شد به چهارمین جایگاه بین محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم ایکس‌باکس دست پیدا کند.

عنوان شوتر کو-آپ Rainbow Six Extraction یک نسخه‌ی فرعی از اثر Rainbow Six Siege محسوب می‌شود، همان طور که می‌دانید این بازی با الهام از رویداد Outbreak توسعه یافت. لازم به ذکر است که این اثر برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد و در ابتدا Quarantine نام داشت. شرایط و روند توسعه‌ی Extraction مناسب نبود و بار‌ها تاخیر خورد، اما به نظر می‌رسد که بر اساس آمار پلیر‌ها این عنوان عملکرد مناسبی را در هفته‌ی اول انتشار به ثبت رسانده‌ است.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، عنوان Rainbow Six Extraction در هفته‌ی اول موفق شد به آمار 3 میلیون پلیر دست یابد. همان طور که ذکر شد این عنوان در جمع محبوب‌ترین بازی‌های پلتفرم ایکس باکس در آمریکا به جایگاه چهارم دست پیدا کرد. با توجه به عدم انتشار دیگر عناوین بزرگ‌ و نام‌دار در این هفته، این نتایج برای این بازی منطقی به نظر‌ می‌رسند.

با توجه به این مسئله که Rainbow Six Extraction یک عنوان سرویس محور است، باید عملکرد و تعداد پلیر‌های فعال آن را در بلند مدت بررسی کرد. لازم به ذکر است که با توجه به عرضه‌ی این اثر در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس و وجود قابلیت Buddy Pass نمی‌توان میزان فروش این اثر را با آمار پلیر‌های آن برابر دانست.

بازی Rainbow Six Extraction در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و استادیا منتشر شده است، شما می‌توانید نقد و بررسی این اثر را به قلم آرمان زرمهر مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *