اخبار بازی

مراحل ساخت بازی Horizon Forbidden West به پایان رسید

استودیو Guerrilla Games در تازه‌ترین توئیت خود خبر از پایان مراحل ساخت بازی Horizon Forbidden West و گلد شدن آن داد. بدین ترتیب پس از تاخیرهای متعدد، می‌توان با اطمینان گفت این بازی بیست و نهم بهمن ماه روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۲ به عنوان دومین سال عرضه کنسول‌های نسل نهم سرشار از بازی‌های بزرگ و به اصطلاح AAA و همچنین پروژه‌های کوچیک‌تر و مستقل است و در مجموع برای تمامی سلیقه‌ها و طرفداران ژانرهای مختلف، گزینه‌های مختلف و مورد انتظاری وجود دارد. حتی در چنین سالی که بازی‌های مختلف در تمامی طول سال قرار است روی پلتفرم‌های مختلف عرضه شوند، محصول جدید گوریلا گیمز بدون شک یکی از مورد انتظارترین‌ها است. طرفداران Horizon Zero Dawn پس از گذشت ۵ سال قرار است بار دیگر وارد دنیای چشمنواز و پسا آخرالزمانی این مجموعه شوند و به تجربه یکی از اولین بازی‌هایی که قرار است نمایانگر قدرت سخت‌افزاری PS5 باشد، مشغول شوند. خوشبختانه ظاهرا این بار دیگر خبری از تعویق در زمان انتشار بازی نخواهد بود.

استودیو Guerrilla Games در تازه‌ترین توئیت خود خبر از پایان مراحل ساخت بازی Horizon Forbidden West و گلد شدن آن داد. بدین ترتیب پس از تاخیرهای متعدد، می‌توان با اطمینان گفت این بازی بیست و نهم بهمن ماه روانه بازار می‌شود. زین پس سونی به تکثیر نسخه‎‌های فیزیکی این بازی و ارسال آن با سراسر دنیا مشغول می‌شود. کار سازندگان با این بازی به اتمام نرسیده و آن‌ها همچنین در صدد هستند ایرادات و باگ‌های فنی بازی را حتی الامکان رفع کنند و بنابراین به احتمال بالا Forbidden West پچ روز عرضه دریافت خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *