اخبار بازی

تریلر جدیدی از بازی Weird West با تمرکز بر مبارزات منتشر شد

استودیوی ولف‌آی (Wolfeye) تریلر جدیدی از بازی جدید خود، Weird West، منتشر کرده است. این کلیپ متمرکز بر سیستم مبارزات و مخفی‌کاری این عنوان است.

بازی Weird West که توسط شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و استودیوی ولف‌آی (Wolfeye) ساخته شده، یک عنوان نقش‌آفرینی خواهد بود که در جهانی فراطبیعه و شبیه به غرب وحشی، جریان خواهد داشت. در کلیپ جدیدی که به تازگی از این اثر مورد انتظار منتشر شده است، آقای رافائل کولانتونیو (Raphaël Colantonio)، کارگردان بازی Weird West، پیرامون نحوه‌ی مقابله با دشمنان توصیحاتی می‌دهد.

با توجه به کلیپ منتشر شده که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید، گیمرها می‌توانند تقریباً به تمام اشیای درون بازی شلیک کنند و همچنین توانایی تولید آتش در شعاع اطراف خود را دارا هستند که باعث سوختن دشمنان خواهد شد. اگر علاقه‌مند به استفاده از اسلحه هستید، قابلیتی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید به طور متناوب به دشمنان خود شلیک کنید. اگر به سبک مخفی‌کاری علاقه‌مند هستید، می‌توانید نامرئی شوید و یا از یک بدل استفاده کنید تا حواس دشمنان پرت شود و از آن‌ها عبور کنید و تک به تک آن‌ها را از پا درآورید.

به نظر می‌رسد که این بازی به گونه‌ای طراحی شده تا به نحوه‌ای که لذت می‌برید، به تجربه‌ی آن بپردازید. بازی Weird West در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این عنوان از روز عرضه در سرویس گیم پس رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس در دسترس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *