اخبار بازی

تریلر جدیدی از بازی Serious Sam: Siberian Mayhem منتشر شد

شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و استودیوی کروتیم (Croteam) تریلر جدیدی از ۱۰ دقیقه‌ی ابتدایی عنوان خود، Serious Sam: Siberian Mayhem، منتشر کردند.

بازی Serious Sam: Siberian Mayhem در واقع یک بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی مستقل از عنوان Serious Sam 4 محسوب می‌شود و وقایع این بازی در کشور روسیه و مناطق سردسیر سیبری جریان خواهد داشت. گیمرها در این بازی در نقش شخصیت اصلی این فرنچایز، سم استون (Sam Stone)، بازی خواهند کرد و به دنبال شکار ژنرال برند (General Brand) خواهند بود.

تریلر جدیدی که منتشر شده است، ده دقیقه‌ی ابتدایی Serious Sam: Siberian Mayhem را نمایش می‌دهد. این نمایش با شخصیت سم و در خط ساحلی سیبری شروع می‌شود و سم در در حال مبارزه با چندین دشمن قدیمی در برف است. اسلحه‌ی کمری سم استون به سرعت با شات‌گان معروف تعویض می‌شود و سم برای نجات بازمانده‌ای تلاش می‌کند. در نهایت به نظر می‌رسد که این اثر تفاوت‌های بسیاری با بازی Serious Sam 4 ندارد.

با این که در این نمایش حضور نداشتند، اما شاهد سه نوع دشمن و باس و اسلحه‌های جدید، از جمله کمان زنبورکی پرنو (Perun crossbow) و AK در بازی Serious Sam: Siberian Mayhem خواهیم بود. همچنین تجهیزات و وسایل نقلیه‌ی جدیدی نیز در این عنوان حضور خواهد داشت. عنوان Serious Sam: Siberian Mayhem شامل ۵ مرحله‌ی اصلی خواهد بود و تعداد مراحل فرعی آن نامشخص است.

عنوان Serious Sam: Siberian Mayhem در تاریخ ۵ بهمن ۱۴۰۰ (۲۵ ژانویه ۲۰۲۲) برای رایانه‌های شخصی و با قیمت ۲۰ دلار، منتشر خواهد شد. احتمال عرضه‌ی این عنوان برای کنسول‌ها نیز در آینده وجود دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *