اخبار بازی

موسیقی واران گیم | موسیقی‌های متن بازی Final Fantasy VII Remake

در آیتم «موسیقی واران گیم»، موسیقی‌های متن جذاب بازی‌های مختلفی را به شما معرفی خواهیم کرد و این هفته، به سراغ بازی Final Fantasy VII Remake رفته‌ایم.

عنوان Final Fantasy VII Remake در سال 2020 عرضه شد و توانست یکی از بهترین ریمیک‌های تاریخ گیمینگ باشد. این بازی نمونه‌ی بارز یک نسخه‌ی ریمیک عالی قلمداد می‌شود که در کنار حفظ اصالت نسخه‌ی اصلی، آن را برای نسل جدید گیمرها جذاب و لذت بخش می‌کند. پس از موفقیت‌های متعدد این اثر، نسخه‌ی نسل نهمی آن نیز با نام کامل Final Fantasy VII: Remake Intergrade برای کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد که از کیفیت بصری و فنی بالاتری بهره‌مند است.

در کنار شخصیت‌پردازی، داستان و گیم‌پلی سراسر هیجان‌انگیز، یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Final Fantasy VII Remake موسیقی‌های گوش‌نواز آن است. در این مقاله قصد داریم تا موسیقی‌های این بازی را به شما معرفی کنیم. ساخت موسیقی‌های این عنوان بر عهده‌ی نوبو اوئِماتسو (Nobuo Uematsu) و هنرمندان دیگری از تیم موسیقی شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) قرار داشته است. جالب است بدانید که آلبوم موسیقی‌های کامل این بازی شامل چهار دیسک و در مجموع 156 ترک می‌شود.

دانلود آلبوم موسیقی بازی Final Fantasy VII Remake با کیفیت MP3 به صورت فایل زیپ

همچنین، در ادامه می‌توانید برخی از موسیقی‌های گزینش شده‌ی این آلبوم را به صورت جداگانه گوش داده و آن‌ها را دانلود کنید:

The Prelude – Reunion

Avalanche’s Theme

Midnight Rendezvous

Abzu

Return to the Planet

Trail of Blood

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *