اخبار بازی

مدت زمان ۵۰۰ ساعت برای بازی Dying Light 2 دقیق نبوده است

استودیوی تکلند (Techland)، سازنده‌ی بازی Dying Light 2، پیرامون ۵۰۰ ساعت زمان لازم برای به پایان رسیدن این بازی توضیحاتی ارائه داد.

روز شنبه‌ی این هفته (۱۸ دی ۱۴۰۰) توییتر بازی Dying Light 2 در پیامی اعلام کرد که برای به پایان رساندن این عنوان به حداقل ۵۰۰ ساعت، برابر با طی کردن مسیر ورشو تا مادرید، زمان نیاز دارید. با این که این پیام جوی مثبت داشت، اما با بازخورد منفی هواداران مواجه شد که باور داشتند ۵۰۰ ساعت برای یک بازی تک‌نفره زیاد است.

حالا استودیوی پشت این بازی، تکلند، پیامی دیگر در توییتر منتشر کرده و در آن اعلام کرده که برای به پایان رساندن داستان بازی Dying Light 2، تنها به ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

استودیوی تکلند در پیام توییتر خود نوشت:

ما می‌خواهیم پیام پیشین خود مبنی بر مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی Dying Light 2 را تصریح کنیم.

عنوان Dying Light 2: Stay Human برای گیمرهایی با روش بازی متفاوت طراحی شده است و هر فرد به نحوه‌ای که علاقه دارد به گشت و گذار در این جهان خواهد پرداخت.

در پایان نیز تصویری جدید منتشر شده که توضیحات بیشتری ارائه می‌دهد:

  • ۲۰ ساعت برای به پایان رساندن خط داستانی اصلی
  • ۸۰ ساعت برای به پایان رساندن خط داستانی اصلی و تمام مراحل فرعی
  • ۵۰۰ ساعت برای چک کردن تمام نقاط نقشه، به دست آوردن تمام پایان‌ها، انتخاب تمام دیالوگ‌ها و یافتن تمام اشیای کلکسیونی

بازی Dying Light 2: Stay Human با تاخیرهای بسیاری روبه‌رو شد، اما در نهایت در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ (۴ فوریه ۲۰۲۲) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در آبان ماه سال جاری آقای تیمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، طراح بازی Dying Light 2، اعلام کرد که این بازی دیگر تاخیر نخواهد داشت و در آذرماه پیامی مبنی بر به پایان رسیدن مراحل ساخت این اثر منتشر شد.

می‌توانید از اینجا گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای بازی Dying Light 2 را مشاهده کنید و از اینجا سیستم مورد نیاز این عنوان را مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *