اخبار بازی

Fallen Order 2 پیش از رویداد E3 2022 معرفی می‌شود

ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) در تازه‌ترین قسمت برنامه Grubbsnax مدعی شد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 پیش از رویداد E3 2022 معرفی می‌شود  و احتمالا اواخر سال میلادی جاری یا نهایتا اوایل سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس موفقیت چشمگیر و غیر منتظره بازی Apex Legends، استودیو ریسپاون تمام تمرکز خود را مشغول این بازی کرد و اولویت استودیو تولید محتوای برای این عنوان بتل رویال است. از سوی دیگر موسس و رئیس Respawn Entertainment، آقای وینس زامپلا (Vince Zampella) مدتی است به سمت سرپرست ارشد مجموعه بتلفیلد منصوب شده‌است و باید سیاست گذاری‌ها و برنامه‌های مربوط به این آی‌پی محبوب را نیز پیگیری کند. با تمام این تفاسیر اعضای استودیو بارها در مقاطع مختلف از اهمیت بالای Star Wars Jedi: Fallen Order سخن گفته‌اند و به صورت ضمنی ساخته شدن دنباله آن را تایید کرده‌اند.

شاید زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 خیلی زودتر از آن چیزی باشد که مخاطبان انتظارش را دارند. ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) مدعی است این بازی پیش از برگزاری رویداد E3 2022 رونمایی می‌شود و احتمالا اواخر سال میلادی جاری منتشر می‌شود. البته آقای گراب از احتمال موکول شدن زمان انتشار بازی به اوایل سال ۲۰۲۳ نیز سخن گفت.

هر چند Respawn Entertainment هرگز به صورت رسمی ساخته شدن دنباله این بازی را رسما تایید نکرده بود اما، در ماه ژوئن سال میلادی گذشته به دنبال استخدام فردی بود تا در مقام تهیه کننده روی “یک بازی جدید از مجموعه استاروارز” کار کند. آگهی استخدام ماه جولای استوذیو نیز به دنبال جذب افرادی بود که “روی یک بازی اکشن ادونچر تک نفره” کار کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *