اخبار بازی

سرویس +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت

شرکت یوبیسافت ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سرویس اختصاصی این شرکت یعنی +Ubisoft در دسترس کاربران ایکس باکس قرار خواهد گرفت.

ساعاتی پیش شرکت یوبیسافت (Ubisoft) به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction از زمان عرضه از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. اما در کنار انتشار این خبر مشخص شد که یوبیسافت قصد دارد تا سرویس اختصاصی خود یعنی +Ubisoft را نیز در دسترس کاربران کنسول‌های ایکس باکس قرار دهد.

این سرویس اشتراکی تاکنون تنها از طریق پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داشت، اما به زودی دارندگان کنسول‌های ایکس باکس نیز می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. این سرویس که با قیمت ماهانه 14.99 دلار در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار دارد، میزبان بیش از 100 بازی یوبیسافت است و با خرید این اشتراک می‌توان به صورت رایگان به تمامی عناوین آن دسترسی پیدا کرد.

البته، این سرویس در کنسول‌های ایکس باکس به صورت جداگانه از سرویس گیم پس به فروش خواهد رسید، اما به احتمال فراوان در آینده‌ای نه چندان دور مزایای ویژه‌ای از جمله تخفیف چشمگیر در قیمت آن برای دارندگان سرویس گیم پس در نظر گرفته شود. از طرف دیگر، این موضوع بار دیگر شایعه‌ی پیوستن سرویس +Ubisoft به نسخه‌ای گران‌قیمت‌تر از گیم پس را قوت می‌بخشد. همچنین، ممکن است تا نسخه‌ای ارزان‌تر و با محدودیت بیشتر از سرویس +Ubisoft نیز به سرویس گیم پس افزوده شود.

به هر ترتیب، حدس و گمان‌ها در این زمینه به مرور زمان تشدید خواهند شد و باید برای دریافت اطلاعات رسمی بیشتر در این زمینه صبر کنیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *