اخبار بازی

بازی Horizon Call of the Mountain برای PS VR2 معرفی شد

استودیو Firesprite Games با همکاری استودیو Guerrilla Games  مشغول ساخت بازی Horizon Call of the Mountain برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 است. اطلاعاتی همچون تاریخ انتشار بازی و ساعات گیم‌پلی آن در دسترس نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از گذشت نزدیک به یک سال از رونمایی از کنترلرهای هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 و تایید آغاز ساخت آن، بالاخره کمپانی سونی شب گذشته و در جریان رویداد CES 2022 به صورت رسمی این هدست را معرفی کرد و همچنین از مشخصات اصلی و مهم آن نیز رونمایی کرد. در کنار تمام این موارد کمپانی ژاپنی از اولین بازی بزرگ و انحصاری این هدست نیز رونمایی کرد. پیشتر شایعات زیادی مبنی بر همکاری استودیو گوریلا گیمز و استودیو Firesprite Games که اخیرا به مجموعه استودیوهای زیر مجموعه پلی استیشن اضافه شده‌است، وجود داشت و اکنون مشخص شده این همکاری برای ساخت یک بازی واقعیت مجازی از مجموعه Horizon است.

بازی Horizon Call of the Mountain با انتشار یک تیزر بسیار کوتاه معرفی شد. اطلاعات و جزئیات چندانی از این بازی مانند تاریخ انتشار و قیمت آن در دسترس نیست. به گفته سازندگان این بازی “یک تجربه جدید و منحصر به فرد” از جهان Horizon است و از پایه و اساس برای هست PS VR2 ساخته می‌شود. سازندگان قصد داردند از تمامی ویژگی‌های این هدست و همچنین ارتقاهایی که در کنترلر آن صورت گرفته، بهره ببرند.

در Horizon Call of the Mountain، مخاطبان در نقش یک شخصیت کاملا جدید قرار می‌گیرند و در طول بازی با چهره‌های آشنا مجموعه از جمله Aloy دیدار می‌کنند. شما می‌توانید تیزر معرفی بازی را از اینجا تماشا کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *