اخبار بازی

میازاکی: در Elden Ring همیشه تجربه جدیدی در انتظار مخاطب است

آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Elden Ring در مصاحبه اخیر خود گفته در این بازی مخاطبان همواره کار جدیدی برای انجام دادن دارند و بازی مخاطبان را سرگرم نگه می‌دارد و در مجموع لذت بخش است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

طی دهه گذشته یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین استودیوهای فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی، بدون شک استودیو ژاپنی فرام سافتور بوده‌است. تیم سازنده مجموعه دارک سولز چندین آی‌پی محبوب را از اوایل نسل هفتم کنسول‌ها روانه بازار کرده‌اند و حال قرار است بازی جدید‌ آن‎‌ها، الدن رینگ سبک لول دیزان و روایت داستان فرام سافتور را در قالب یک بازی جهان باز به مخاطبان ارائه کند. با در نظر گرفتن میزان محبوبیت تیم سازنده و همچنین هایپ شدیدی که ناشر با نمایش‌ها و مصاحبه‌های مختلف پیرامون بازی ایجاد کرده‌است، هیجان برای تجربه الدن به نهایت خود رسیده. بی‌دلیل نیست که محصول جدید فرام سافتور دو سال متوالی به عنوان مورد انتظارترین بازی از سوی رویداد The Game Awards انتخاب شد.

با توجه به اوپن ورلد بودن الدن رینگ پرسش‌های زیادی درباره آن مطرح می‌شود، پرسش‌هایی که معمولا پیش از عرضه هر عنوان جهان بازی وجود دارند. اینکه بازی چگونه می‌تواند سطح کیفیت و تنوع خود را از ابتدا تا انتها حفظ کند یا اینکه دقیقا بازی چقدر محتوای غیر تکراری برای ارائه کردن دارد. آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Elden Ring اخیرا با مجله EDGE مصاحبه‌ای داشته و در آن گفته که تمرکز اصلی تیم سازنده روی حفط ریتم بازی بوده و اینکه مطمئن باشند بازیکن همواره یک کار جدید و هیجان انگیز برای انجام دادن داشته باشد، از انجام دادن یک ماموریت تا نبرد با اژدها یا صرفا اکتشاف بخش‌های مخفی جهان بازی:

مسلما با بزرگ شدن ابعاد و اسکیل بازی، چالش‌های فراوانی برای تیم سازنده ایجاد شد. مجبور شدیم خیلی از بخش‌های مختلف بازی را به روش سعی و خطا با فرمول مجموعه دارک سولز هماهنگ کنیم و آن را با توجه به ابعاد بازی، بسط و گسترش دهیم. اصلی‌ترین چالش حفظ ریتم و ضرب آهنگ بازی بود. اینکه نباید مخاطب از بازی کردن کلافه شود و همیشه سرگرم باشد و از تجربه بازی لذت ببرد. لذت بردن از بازی و آزادی عمل مخاطب اولویت ما بود و در نتیجه طیف وسیعی از شخصیت‌های مختلف و حوادث گوناگون به بازی اضافه شد.

آقای میازاکی همچنین خاطر نشان کردند دلیل اصلی تعویق در تاریخ انتشار بازی این بوده که سطح آزادی عمل مخاطبان را از مقداری که در ابتدا مد نظر تیم سازنده بوده، بیشتر کنند.
الدن رینگ ششم اسفندماه برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی منتش می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *