اخبار بازی

تصاویر جدید Starfield در فضای مجازی پخش شدند – واران گیم

اخیرا یکی از کاربران وبسایت ردیت اقدام به پخش کردن تصاویر جدید Starfield کرده‌است. در این تصاویر قسمت‌های مختلف یکی از پایگاه فضایی احتمالی درون بازی را می‌بینیم. استارفیلد اواخر سال میلادی جاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به چهار سال از نمایش تیزر معرفی بازی استارفیلد، جدیدترین بازی نقش آفرینی و جهان باز کمپانی بتسدا می‌گذرد. این بازی توسط استودیو بتسدا در دست ساخت و در ابتدا قرار بود برای کنسول‌های نلس هشتم و PC منتشر شود اما، پس از اینکه مایکروسافت مالکیت بتسدا را تصاحب کرد، این بازی تبدیل به یک آی‌پی انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت شد. هر چند هنوز هیچ نمایشی از گیم‌پلی یا حتی داستان بازی به صورت مشخص منتشر نشده اما، ناشر قصد دارد استارفیلد را اواخر سال میلادی جاری روانه بازار کند.

قطعا طی ماه‌های آینده جزئیات بیشتری از بازی منتشر می‌شود و تا آن زمان طرفداران باید از طریق لیکرها و اینسایدرها پیگیر اخبار آن باشند. چندی پیش یکی از کاربران وبسایت ردیت اقدام به پخش کردن تصاویر جدید Starfield کرده‌است. در این تصاویر قسمت‌های مختلف یکی از پایگاه فضایی احتمالی درون بازی را می‌بینیم. ظاهرا یکی از این پایگاه‌ها شباهت به یک گنبد طلایی بزرگ دارد که می‌تواند تبدیل به نشان آن شود. در این تصاویر لوگوی یک کمپانی به نام Axion Energy نیز به چشم می‌خورد که احتمالا جزو چندین دسته و گروه حاضر در بازی باشد.

در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده را مشاهده کنید:

استارفیلد بیستم آبان ماه ۱۴۰۱ برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *