اخبار بازی

کارگردان Devil May Cry 5 به طور ضمنی معرفی بازی جدیداش را در سال 2022 تایید کرد

آقای هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان Devil May Cry 5 در توئیتر ضمن تبریک آغاز سال میلادی جدید، اعلام کرد پروژه جدید وی به خوبی در حال پیشروی است و ار طرفداران خواست با علاقه پیگیر اخبار آن در سال ۲۰۲۲ باشند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه Devil May Cry به عنوان یکی از محبوب‌ترین و برترین هک اند اسلش‌های تاریخ جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران بازی‌های ویدیویی دارد و به واسطه آن اسامی همچون هیدکی کامیا بر سر زبان‌ها افتادند. در این میان آقای هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) که به عنوان کارگردان یا یکی از اعضای ارشد تیم سازنده در ساخت تمامی نسخه‌های این مجموعه حضور داشته نیز، نقش بسزایی در موفقیت آن ایفا کرده‌است و هر چند از نظر شهرت در زمره افرادی همچون آقای هدیئو کوجیکا و آقای هیدتاکا میازاکی قرار نمی‌گیرد اما، از چهره‌های ژاپنی شناخته شده‌است و اکثر مخاطبان بویژه طرفداران مجموعه DMC و Dragon’s Dogma اخبار پیرامون وی را با جدیت پیگیری می‌کنند.

کارگردان Devil May Cry 5 در تازه‌ترین توئیت خود ضمن تبریک آغاز سال نوی میلادی، اعلام کرد پروژه جدید او تیمش مطابق برنامه در حال پیشروی است و قرار است در سال ۲۰۲۲ اخبار جدیدی درباره آن منتشر شود. آقای ایتسونو در پایان از طرفداران درخواست کنند با علاقه پیگیر اخبار جدید باشند. هر جند مشخص نیست دقیقا منظور ایشان از پروژه جدید چیست اما، بنا بر برخی از شایعات پروژه مذکور دنباله Dragon’s Dogma است. نتفلیکس با همکاری کپکام مشغول ساخت مجموعه انیمیشنی بر اساس Dragon’s Dogma است و می‌توان گفت کپکام به دنبال احیای این آی‌پی است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *