اخبار بازی

دایس زمان آغاز فصل اول Battlefield 2042 را زودتر از مارس 2022 آغاز نمی‌کند

چند هفته پیش شایعه‌ای مبنی بر آغاز فصل اول Battlefield 2042 در ماه مارس ۲۰۲۲ منتشر شده بود و حال اطلاعات به دست آمده از فایل‌های بازی نیز این مسئله را تایید می‌کنند. طرفداران ابدا از زمان برگزاری احتمال راضی نیستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که استودیو دایس و شرکت الکترونیک اعلام کردند به طور کلی بخش داستانی را از بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ کنار گذاشته‌اند و قصد دارند تمام تمرکز خود را معطوف به ارائه یک بخش چند نفره جذاب و اعتیادآور کنند، هر چند بسیاری از طرفداران از این تصمیم خوشنود نبودند اما، نوید یک بخش چند نفره متنوع که تا سال‌ها بتواند سرگرمشان کند، آن‌ها را امیدوار نگه می‌داشت. پس از عرضه بازی ابدا انتظارات برآورده نشد و مواردی همچون محتوای کم و باگ‌های محیطی فراوان و بالانس نبودن گیم‌پلی بازی، باعث خشم طرفداران شد.

ناشر و تیم سازنده وعده دادند با تمام توان اقدام به رفع این ایرادات کنند و در “اسرع وقت” بازی را به شرایط مطلوب برسانند. هر چند تا کنون آپدیت‌ها و پچ‌هایی با هدف بهبود وضع گیم‌پلی بازی عرضه شده اما، هنوز فاصله فراوانی با یک بازی قابل قبول دارد. شایعه جدیدی که نیز در فضای مجازی پخش شده، خشم طرفداران را مجددا برانگیخته‌است. اکانت Temporyal در توئیتر که به داده‌کاوی فایل‌های مجموعه بتلفیلد شهرت دارد، اخیرا مدعی شده دایس قصد دارد فصل اول Battlefield 2042 را طی ماه مارس ۲۰۲۲ برگزار کند. این خبر در تایید اخباری است که چند هفته پیش از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده بود و خبر از برگزازی فصل اول در همین ماه می‌داد.

طرفداران زمان به مراتب کوتاه‌تری را در نظر داشتند و این زمان برای آن‌ها قابل قبول نیست. تا جایی که برخی تهدید به خالی کردن سرورهای بازی‌ کرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *