اخبار بازی

بازی Elden Ring توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

بخش رده‌بندی سنی نرم‌افزار سرگرمی (ESRB) اخیراً به صورت رسمی درجه‌بندی سنی بازی مورد انتظار Elden Ring را به ثبت رسانده است.

طبق جزئیات منتشر شده، بازی Elden Ring به دلیل داشتن موارد مختلف خون، زبان و مضامین خشونت‌آمیز، رده‌بندی سنی M (بالای 17 سال) را دریافت کرده است. البته این موضوع عجیبی نیست، زیرا به طور معمول بازی‌های استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) به علت محتوای خود، رده‌بندی سنی M را دریافت کرده‌اند.

ESRB در صفحه‌ی رسمی رده‌بندی سنی Elden Ring، به جزئیاتی از گیم‌پلی این بازی و همچنین مواردی پرداخته است که برای برخی از گیمرها مناسب نیست.

بازی Elden Ring اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که در آن بازیکنان نقش شخصیتی را بر عهده می‌گیرند که تلاش می‌کند تا یک حلقه‌ی جادویی را پس بگیرد و به Elden Lord تبدیل شود. از منظر سوم شخص، بازیکنان می‌توانند محیط‌ها را کاوش و آیتم‌ها را جمع‌آوری کنند و با دشمنان مختلف (مانند شوالیه‌ها و موجودات خارق‌العاده) در نبردهای بزرگ بجنگند. بازیکنان قادر خواهند بود تا از شمشیر، نیزه، تبر، تیر و جادو برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند و در این بین، مبارزه با گریه‌های دردآور، پاشیدن خون و صداهای ضربات برجسته می‌شود.

این بازی شامل موارد مختلفی از خون است. برخی از آیتم‌های قابل جمع‌آوری نیز در این بازی شامل انگشتان و زبان‌های بریده هستند. همچنین یکی از باس‌های بازی، بازوی خود را قطع می‌کند. بازوهای بریده‌ی آویزان از سقف و یک هیولای نیمه برهنه‌ی انسان نما نیز در طول این بازی به تصویر کشیده شده‌اند. کلمه‌ی “sh*t” نیز در برخی از دیالوگ‌های بازی وجود دارد.

بازی Elden Ring در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه 2022) در دسترس دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *