اخبار بازی

بازی جدید استودیوی آبسیدین در سال 2022 عرضه خواهد شد

به گفته‌ی جف گراب (Jeff Grubb)، ظاهراً پروژه‌ی نقش‌آفرینی جدید استودیوی آبسیدین (Obsidian) که سبکی مانند عنوان Disco Elysium دارد، در سال 2022 عرضه خواهد شد.

دیگر تقریباً به پایان سال 2021 رسیده‌ایم و در این سال شاهد انتشار عناوین مختلفی بودیم. همان‌طور که اطلاع دارید، در سال 2022 میلادی بازی‌های بزرگ و شناخته شده‌ای عرضه خواهند شد که تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از آن‌ها منتشر شده است. در همین راستا، اخیراً جف گراب و نیک شپشال (Nick Shpeshal)، در جریان آخرین قسمت از پادکست XboxEra، در مورد برخی از عناوین آینده‌ی Xbox Game Studios که ممکن است در سال 2022 منتشر شوند، صحبت کرده‌اند.

طبق ادعای جف گراب، استودیوی آبسیدین در حال حاضر روی یک اثر با عنوان «Project Missouri» کار می‌کند که گفته می‌شود یک بازی نقش‌آفرینی در سبک گیم‌پلی عنوان تحسین شده‌ی Disco Elysium خواهد بود. به گفته‌ی وی، این بازی در قرن 16 میلادی در اروپا جریان دارد و برای انتشار در سال 2022 در نظر گرفته شده است. همچنین ظاهراً Josh Sawyer، خالق سری Pillars of Eternity، روی این بازی جدید کار می‌کند. آبسیدین فعلاً هیچ‌گونه اطلاعاتی را در خصوص این پروژه منتشر نکرده است و احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

استودیوی آبسیدین در حال حاضر روی توسعه‌ی بازی‌های Avowed و The Outer Worlds 2 کار می‌کند و انتظار می‌رود در سال 2022 اطلاعات جدیدی از این عناوین منتشر شود.

MahyarMsm
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *