اخبار بازی

بازی جدید کارگردان Final Fantasy 15 سال 2022 معرفی می‌شود

آقای هاجیمه تاباتا (Hajime Tabata)، کارگردان Final Fantasy 15 و رئیس استودیو JP Games اعلام کرد بازی جدید این استودیو سال میلادی آینده رونمایی می‌شود. این بازی در ژانر JRPG است و ساخت آن از چندین سال پیش آغاز شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۱۶ و زمانی که نسخه پانزدهم مجموعه قدیمی فاینال فانتزی روانه بازار شد، به سرعت جامعه طرفداران فرنچایز را به دو گروه تقسیم کرد: برخی از جهان بازی، روابط میان نوکتیس و دوستانش و همچنان سیستم مبارزات جدید بازی لذت می‌بردند و برخی دیگر روایت بازی را غیر منسجم می‌دانستند و معتقد بودند جهان بازی با ماموریت‌های بی‌معنی و تکراری پر شده‌است. به هر صورت در مجموع این بازی با استقبال مخاطبان و منتقدان همراه بود و آمار فروش خوبی را نیز از خود ثبت کرد.

آقای هاجیمه تاباتا (Hajime Tabata)، کارگردان Final Fantasy 15 که سابقه کار روی نسخه‌های متعددی از این مجموعه را نیز دارد، پس از یک دهه همکاری در سال ۲۰۱۸ از اسکوئر انیکس جدا شد تا استودیو شخصی خود را یعنی JP Games راه اندازی کند. در مدت این سه سال آقای تاباتا از سبک و سیاق همیشگی خود فاصله گرفته و بیشتر رو به فعالیت در زمینه‌هایی همچون خلق جهان‌های مجازی آورده بود. ظاهرا پس از آغاز سال ۲۰۲۲ زمان آن خواهد رسید که ایشان یک بازی جدید در ژانر JRPG را معرفی کند.

به گفته آقای تاباتا بازی جدید جی پی گیمز چندیس سال است که در دست ساخت قرار دارد و سال میلادی آینده رونمایی می‌شود. از نظر ایشان محبوبیت بازی به قدری بالا خواهد بود که می‌تواند سبب رشد استودیو نیز شود.

ایشان از ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر نظیر تاریخ دقیق انتشار بازی یا پلتفرم‌های مقصد آن خودداری کردند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *