اخبار بازی

خالق Elden Ring از علت نبود حلقه‌ها در بازی می‌گوید

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، خالق سری Dark Souls و کارگردان بازی Elden Ring، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد دلیل نبودن حلقه‌ها در این عنوان صحبت کرده است.

حدود دو ماه دیگر تا انتشار بازی مورد انتظار Elden Ring باقی مانده است و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این اثر منتشر شده‌اند. هیدتاکا میازاکی، مدیر استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با آخرین شماره‌ از نشریه‌ی Edge انجام داده و به سوالات مختلفی پاسخ داده است. او در بخشی از این مصاحبه، در خصوص این مورد صحبت کرد که چرا هیچ حلقه‌ای در بازی Elden Ring وجود ندارد که بازیکنان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

آقای میازاکی در این باره گفت:

چند دلیل برای این انتخاب وجود دارد. اولین مورد این است که ما حلقه‌ها را به‌عنوان آیتم‌های قابل تجهیز در بازی‌های قبلی‌مان، به ویژه سری Dark Souls، بسیار مورد بررسی قرار دادیم و طلسم‌ها و جادوها این بار به ما اجازه دادند که به روشی متفاوت با طرح‌های متنوع‌تر به این ایده‌ها نزدیک شویم.

دلیل دوم این است که حلقه‌ها به‌عنوان حلقه‌های انگشتی فیزیکی در این بازی حضور خواهند داشت، اما بیشتر به‌ عنوان آیتم‌های منحصر به‌ فردی که در داستان و وقایع شخصیت‌های منحصر به‌ فرد دخیل هستند، وجود دارند. بنابراین ما می‌خواستیم این موارد در دنیای Elden Ring موقعیت خاصی داشته باشند و همچنین از نظر طراحی در رابطه با جادوها یک چیز متفاوت باشند.

میازاکی در قسمت دیگری از مصاحبه‌ی جدید خود با Edge، توضیح می‌دهد که چرا Elden Ring، به بازی ایده‌آل وی نزدیک است. این بازی مورد انتظار در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه سال 2022) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

DARKSIREN
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *