اخبار بازی

برخی از توسعه‌دهندگان یوبیسافت در حال ترک این شرکت هستند

گزارش جدید منتشر شده حاکی از آن از است که تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان شاغل در یوبیسافت در بخش‌های مختلف، در حال ترک این شرکت هستند.

سایت Axios گزارش داده است که روند «استعفای بزرگ» صورت گرفته به شدت به کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) ضربه وارد می‌کند و در داخل شرکت، این حرکت به عنوان «خروج بزرگ» شناخته می‌شود.

استعفای توسعه‌دهندگان برجسته‌ی یوبی‌سافت با سرعت زیادی در حال انجام است. تاکنون 5 نفر از 25 نفر مهمی که روی بازی Far Cry 6 و همچنین 12 نفر از 50 نفر برجسته‌‌ای که روی عنوان Assassin’s Creed Valhalla کار کرده‌اند، از یوبی‌سافت جدا شدند. همچنین اطلاعات جدید صفحات لینکدین نشان می دهد که تعداد افراد توسعه‌دهنده در شعبه‌های یوبی‌سافت تورنتو و یوبی‌سافت مونترال هر کدام در مجموع به 60 نفر کاهش یافته‌اند. خروج افراد مختلف به یک مشکل برای یوبیسافت تبدیل شده است؛ زیرا همه‌ی پروژه‌ها به دلیل کمبود کارکنان متوقف شده یا به تعویق افتاده‌اند.

جدایی کارمندان یوبی‌سافت را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد. برخی از این افراد در مصاحبه‌ای از حقوق کم برای کارمندان، تبعیض جنسیتی، موقعیت‌های رقابتی بیشتر در جاهای دیگر و برخی موارد در این کمپانی انتقاد کرده‌اند.

طبق اطلاعات ارائه شده، نرخ کاهش کارمندان یوبی‌سافت در حدود 12 درصد تخمین زده شده است. بر اساس گزارش Axios، این آمار کمتر از شرکت‌ اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) بوده که در ماه‌های اخیر با مواردی چون تبعیض و آزار و اذیت کارمندان در محیط کاری مواجه بوده است. اما این نرخ 12 درصد یوبی‌سافت بالاتر از سایر ناشران بزرگ مانند الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و تیک تو (Take-Two) قرار می‌گیرد.

در همین راستا، شرکت یوبی‌سافت برای جبران ضررهای وارد شده به دنبال جذب نیرو است. این شرکت اخیراً از بازسازی Splinter Cell رونمایی و اعلام کرد که برای توسعه‌ی این بازی، نیروهای جدیدی را جذب می‌کند. همچنین معرفی پلتفرم Ubisoft Quartz و برنامه‌های مربوط به NFT از سوی یوبی‌سافت، باعث انتقاد بسیار از افراد شاغل در این کمپانی شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *