اخبار بازی

آوالانچ: منتظر اخبار جدید Hogwarts Legacy در سال 2022 باشید

استودیو آوالانچ در تازه‌ترین توئیت خود، ضمن تبریک آغاز تعطیلات سال نو میلادی، به هواداران اطمینان داد روند ساخت پروژه جدید آن‌ها مطابق برنامه پیش می‌‎رود و اخبار جدید Hogwarts Legacy در سال میلادی آینده منتشر می‌شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از زمان معرفی بازی Hogwarts Legacy تا به امروز، سازندگان و ناشر به طرز عجیبی هیچگونه اظهار نظری درباره آن نکردند و از انتشار هرگونه تریلر و خبر مربوط به بازی خودداری کردند. فارغ از خبر تعویق تاریخ انتشار بازی از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲، می‌توان گفت WB Games و Avalanche این بازی را به دست فراموشی سپرده بودند. از چند هفته پیش موج جدیدی از اخبار و شایعات مربوط به این بازی شروع شد. بر اساس گزارش‌ها در ابتدا قرار بود نمایش جدیدی از این بازی در مراسم The Game Awards 2021 منتشر شود که ناشر تصمیم به تویق آن گرفت.

شایعات همچنین خبر از انتشار اخبار جدید Hogwarts Legacy در سال ۲۰۲۲ می‌دادند که بالاخره این موضوع امروز رسما تایید شد. به گفته استودیو آوالانچ، تیم سازنده بازی لحظه شماری می‌کند تا درباره اخبار جدید بازی صحبت کند. آن‌ها در تازه‌ترین توئیت خود، ضمن تبریک آغاز تعطیلات سال نوی میلادی، به طرفداران این وعده‌ را دادند که اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی اخبار مهیج زیادی از این بازی را با آن‌ها به اشتراک بگذارند.

پس از اعلام خبر تعویق تاریخ انتشار Hogwarts Legacy، ناشر زمان مناسب انتشار را پس از آوریل ۲۰۲۲ دانست. این بازی هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن۵، پلی استیشن۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *