اخبار بازی

تصاویر جدید Horizon Forbidden West روی PS4 منتشر شدند

استودیو Guerrilla Games در تازه‌ترین توئیت خود از تصاویر جدید Horizon Forbidden West روی PS4 رونمایی کرد. به گفته سازندگان از نظر بصری و همچنان کیفیت اجرا، Forbidden West بسیار عملکرد خوبی روی کنسول نسل هشتم سونی دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نزدیک به دو ماه تا عرضه جدیدترین محصول استودیو گوریلا گیمز، Horizon Forbidden West باقی مانده‌است و سازندگان با انتشار تریلرهای متنوع از بخش‌های مختلف بازی و همچنین به اشتراک گذاشتن اطلاعات از جنبه‌های مختلف آن، انتظار را برای تجربه بازی بسیار سخت کرده‌اند. تا کنون نمایش‌هایی متنوع از گیم‌پلی بازی را روی کنسول PS5 شاهد بوده‌ایم که از نظر بصری بسیار چشمنواز بوده‌اند. البته نباید فراموش کرد که Forbidden West قرار است برای PS4 نیز روانه بازار شود و سازندگان تا کنون چندان به نسخه نسل هشتمی بازی نپرداخته‌اند.

روز گذشته گوریلاگیمز در اکانت توئیتر خود اقدام به انتشار تصاویر جدید Horizon Forbidden West روی PS4 کرد. هر چند هنوز نحوه اجرای گیم‌پلی بازی روی این کنسول مشخص نیست اما، آنطور که از تصاویر مشخص است، هورایزن فوربیدن وست یکی از زیباترین بازی‌های PS4 از نظر بصری است. به گفته سازندگان بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ بسیار روان و زیبا اجرا می‌شود.

Horizon Forbidden West بیست و نهم بهمن ماه (۱۸ام فوریه ۲۰۲۲) برای کنسول‎‎‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود. خریداران نسخه PS4 می‌توانند بازی خود را به نسخه PS5 ارتقا دهند.

در پایان شما را به تماشای تصاویر جدید منتشر شده از نسخه PS4 بازی دعوت می‌کنیم:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *