اخبار بازی

تریلری 11 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Sifu منتشر شد

تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی Sifu ما را با جدیدترین بازی استودیوی اسلوکلپ آشنا کرده و دلایل کافی برای هیجان‌زده شدن برای تجربه‌ی آن را برای ما فراهم می‌کند.

سال 2022 مملو از بازی‌هایی نظیر God of War و Starfield است که هرکدام می‌توانند برای یک سال کامل گیمرها را درگیر خود کنند. اما در این بین، نباید اسامی‌ای نظیر Sifu را فراموش کنیم که در عین کوچک‌تر بودن، ظاهراً سرشار از خلاقیت و جذابیت هستند. اخیراً ویدیو و تریلری از گیم‌پلی این بازی نیز منتشر شد که دلیل هیجان‌زده بودن گیمرها برای تجربه‌ی بازی اکشن استودیوی اسلوکلپ (Sloclap) را آشکار می‌کند.

بازی Sifu که در جریان رویداد ماه فوریه‌ی پلی استیشن و سونی معرفی شد، نمونه‌ی بارز یک بازی خلاقانه در ژانر اکشن قلمداد می‌شود و با استناد به ویدیوهای منتشر شده از آن، احتمالاً با بازی ارزشمندی روبرو خواهیم بود. این بازی مکانیک‌های جالبی نظیر پیر شدن شخصیت اصلی آن پس از هر دفعه مرگ دارد و تجربه‌ی آن در بین تمامی عناوین بزرگ 2022 نمی‌تواند خالی از لطف باشد.

به هر ترتیب، در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید:

بازی Sifu در تاریخ 19 بهمن 1400 (8 فوریه 2022) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *