اخبار بازی

Dr Disrespect از افتتاح استودیوی بازی‌سازی خود خبر داد

Dr Disrespect، استریمر مشهور دنیای بازی، به‌تازگی از استودیوی بازی‌سازی خود با عنوان Midnight Society رونمایی کرده است.

رهبران استودیوی تازه تاسیس Midnight Society شامل Dr Disrespect، رابرت بولینگ (Robert Bowling) به عنوان رئیس استودیو و Quinn DelHoyo به عنوان کارگردان ایده‌پرداز هستند. رابرت بولینگ که در بین بازیکنان Call of Duty با نام کاربری fourzerotwo شناخته شده است، استراتژیست خلاق و مدیر انجمن سابق استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) به شمار می‌رود. همچنین Quinn DelHoyo، سابقه‌ی کار در 343 اینداستریز را دارد و به عنوان طراح ارشد بخش سندباکس روی بازی Halo Infinite کار کرده است.

سامیت گوپتا (Sumit Gupta) مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران Midnight Society است که در عین حال، بنیان‌گذار و مدیر عامل پلتفرم ورزش‌های الکترونیکی BoomTV نیز محسوب می‌شود. طبق توییت منتشر شده توسط Midnight Society، اولین عنوان این استودیو یک بازی AAA چندنفره‌ی PvP است که با استفاده از Unreal Engine 5 توسعه خواهد یافت. بیانیه‌ی Dr Disrespect به شرح زیر است:

به‌عنوان یک بازیکن قدیمی، استریمر و توسعه‌دهنده‌ی سابق بازی، رویای خلق عناوین فوق‌العاده‌ای را در سر می‌پرورانم که کل جوامع بازیکنان بتوانند آن را تجربه کنند. هدف من این است که بازی‌هایی بسازم که از مدل انتشار یکپارچه سرپیچی کنند و به همه‌ی طرفداران و اینفلوئنسرهایی که باعث موفقیت آن‌ها می‌شوند، پاداش بدهم. من بسیار هیجان زده هستم تا به همه نشان دهم که چه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم.

پیش از آن که Dr Disrespect به صورت تمام وقت به استریم روی بیاورد، به عنوان توسعه‌دهنده در استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) روی بازی Call of Duty: Advanced Warfare کار می‌کرد. وی حتی به عنوان استریمر نیز با برخی شرکت‌ها در توسعه‌ی بازی همکاری کرده است. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به همکاری با توسعه‌دهندگان Rogue Company برای ساخت نقشه‌ی The Champions Club اشاره کرد.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ دیدگاه‌های خود را به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *