اخبار بازی

حضور استودیو Rocksteady در The Game Awards 2021 تایید شد

آقای سفتن هیل (Sefton Hill)، کارگردان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در توئیت اخیر خود حضور استودیو Rocksteady در The Game Awards 2021 را تایید کرد. شایعات خبر از نمایش تریلر گیم‌پلی بازی در مراسم امسال می‌دهند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

با نزدیک شدن آغاز رویداد The Game Awards 2021، هیجان و هایپ میان مخاطبان گیم به بالاترین حد خود می‌رسد. تا کنون به صورت رسمی حضور دو بازی The Lord of the Rings: Gollum و Steelrising در مراسم امسال تایید شده و اولین تریلر فیلم سینمایی Sonic The Hedgehog 2 نیز بامداد روز جمعه پخش خواهد شد. مدتی پیش میزبان رویداد، آقای جف کیلی اعلام کرده بود چندان بازی در حد الدن رینگ نیز قرار است در مراسم اسمال رونمایی شوند. در کنار تمام این موارد حضور بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز رسما تایید شد. آقای سفتن هیل (Sefton Hill)، کارگردان بازی و موسس استودیو راکستدی در تازه‌ترین توئیت خود این موضوع را اعلام کرد.

آقای هیل ضمن تایید حضور استودیو Rocksteady در The Game Awards 2021 نوشت:

من و اعضای @RocksteadyGames داریم آماده می‌شویم تا خود را به #TheGameAwards برسانیم. برای نمایش این حجم از هرج و مرج با شما بسیار هیجان زده‌ایم.

در ادامه آقای هیل یک گیف را به اشتراک گذاشته‌اند که بخشی از گیم‌پلی Suicide Squad: Kill the Justice League است و بنابراین انتظار می‌رود اولین تریلر گیم‌پلی این بازی در The Game Awards 2021 منتشر شود.
Suicide Squad: Kill the Justice League برای پلتفرم‌های PS5 ،Xbox Series X/S و PC در دست ساخت است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *