اخبار بازی

تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves برای PS5 اعلام شد

شب گذشته کمپانی سونی با انتشار یک تیز کوتاه از تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves برای PS5 و همچنین قیمت این ریمستر رونمایی کرد. دارندگان نسخه PS4 آنچارتد ۴ یا Lost Legacy می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار نسخه پلی استیشن ۵ Legacy of Thieves را دریافت کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

اگر تا یک سال پیش کسی ادعا می‌کرد سونی قصد دارد بازی‌های انحصاری و AAA خود را برای پلتفرمی غیر از پلی استیشن عرضه کند، قطعا چندان به گفته‌های وی توجه نمی‌شد اما، از سال ۲۰۱۹ و با Horizon Zero Dawn، کمپانی ژاپنی روند عرضه محصولات خود روی PC را آغاز نمود و در ادامه بازی Days Gone را نیز روانه این پلتفرم کرد. در رویداد E3 امسال دو بازی دیگر برای PC از سمت سونی معرفی شدند. Uncharted: Legacy of Thieves که نسخه ریمستر آنچارتد ۴ به همراه بسته الحاقی Lost Legacy است که قرار است در کنار PC برای PS5 نیز عرضه شود و همچنین God of War 2018.

پس از گذشت چند ماه از معرفی این بازی، سونی بالاخره از تاریخ انتشار Uncharted: Legacy of Thieves برای PS5 رونمایی کرد. این بازی هشتم بهمن ماه برای کنسول پلی استیشن ۵ و با قیمت ۵۰ دلار عرضه می‌شود. افرادی که نسخه دیجیتالی آنچارتد ۴ یا Lost Legacy را روی PS4 دارند، می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار این ریمستر را روی PS5 دریافت کنند. کسانی که این دو بازی را به صورت فیزیکی تهیه کرده‌اند، چنانچه نسخه ریمستر را ار ازای ۱۰ دلار تهیه کنند، باید دیسک PS4 را در PS5 قرار دهند. انجام این پروسه برای هر بار تجربه بازی الزامی است.

همانطور که موسسه ESRB تیز پیشتر اشاره کرده بود، Uncharted: Legacy of Thieves فاقد بخش چند نفره است. پس از مشخص شدن تاریخ انتشار Legacy of Thieves، سونی نسخه‌های تکی آنچارتد ۴ و Lost Legacy را از فروشگاه PS Store حذف کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *