اخبار بازی

Eyeballistic از برادران وارنر درخواست مجوز ساخت ریمستر Mortal Kombat را دارد

استودیو کوچک و مستقل Eyeballistic از برادران وارنر درخواست مجوز ساخت ریمستر Mortal Kombat را دارد. این استودیو در حال جمع آوری امضا در وبسایت Change.org است تا ناشر را متقاعد کند اجازه ساخت یک ریمستر ۴K از سه‌گانه اول این مجموعه را صادر کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو مستقل Eyeballistic که پیشتر به شناختن بازی‌ برای پلتفرم موبایل شناخته می‌شود اخیرا در وبسایت Change.org یک کمپین راه اندازی کرده و از تمامی طرفداران مجموعه مورتال کامبت دعوت کرده در آن شرکت کنند. این استودیو از برادران وارنر درخواست دارد که اجازه ساخت یک ریمستر ۴K از سه نسخه اول مجموعه مورتال کامبت را به آن‌ها بدهد. این استودیو مدتی پیش یک ریمستر HD از نسخه اول تولید کرده بود و آقای اد بون، خالق مورتال کامبت از زحمت آن‌ها تقدیر کرده بود.

در توضیحات کمپین آمده‌است که اعضای استودیو طرح ساخت ریمستر Mortal Kombat را با آقای اد بون مطرح کرده‌اند و ایشان نیز از آن‌ها حمایت کرده‌است اما، صاحب امتیاز این آی‌پی کمپانی برادران وارنر است و به دلیل اینکه تحلیلگران کمپانی متعقد بودند بازی به میزان لازم به فروش نمی‌رود، پیشنهاد آن‌ها را رد کردند. Eyeballistic می‌گوید چنانچه ۱۰۰ هزار نسخه از این ریمستر به فروش رسد، هزینه‌های ساخت آن جبران می‌شود و وارد فاز سودرسانی می‌گردد.

سه‌گانه اصلی مورتا کامبت تمامی کارکترهای بازی Mortal Kombat 3 ،Mortal Kombat 2 ،Mortal Kombat و Ultimate Mortal Kombat 3 را در قالب یک بازی گرد هم آورده بود. Eyeballistic قصد دارد این بازی را با موتور آنریل ریسمتر کند و محیط‌‍‌ها و کارکترهای بازی را به صورت ۴K رندر کند. ظاهرا حتی موسیقی‌ها و افکت‌های صوتی بازی نیز ریمستر می‌شوند.

سازندگان چندین اسکرین شات ازطرح اولیه خود را به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *