اخبار بازی

همکاری 2.5 ساله The Game Awards با یک سازنده برای رونمایی از یک بازی

ظاهراً یکی از عناوینی که در رویداد The Game Awards امسال معرفی خواهد شد، به مدت 2.5 سال در دست توسعه قرار داشته و جف کیلی نیز در این اثر با تیم سازنده همکاری کرده است.

جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده‌ی مراسم The Game Awards، به‌تازگی با انتشار توییتی توضیح داد که در تابستان سال 2019 از استودیوی توسعه‌دهنده‌ی یک بازی معرفی نشده بازدید کرده است. با این حال، وی به نام این استودیو اشاره‌ای نکرد. آقای کیلی همچنین گفت که به مدت 2.5 سال بر روی این اثر با تیم توسعه‌دهنده همکاری می‌کند. در حالی که رویداد سال گذشته به دلیل شیوع بیماری Covid-19 به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد، مراسم The Game Awards 2021 یک رویداد حضوری در لس‌ آنجلس و در تئاتر مایکروسافت خواهد بود که در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) برگزار خواهد شد.

هشتمین دوره‌ی رویداد سالانه‌ی The Game Awards شامل ارکستر ویژه، مهمانان مشهور، اهدای جوایز و مجموعه‌ای از نمایش‌های بازی‌های مختلف است. همچنین جف کیلی اخیراً اشاره کرده است که مراسم The Game Awards امسال شامل اخبار و سورپرایزهای جالبی خواهد بود.

عناوین Deathloop ،It Takes Two ،Metroid Dread ،Psychonauts 2 ،Ratchet & Clank: Rift Apart و Resident Evil Village نامزدهای بهترین بازی سال 2021 در The Game Awards هستند. بازی Deathloop، ساخته‌ی استودیوی آرکین (Arkane)، با 9 نامزدی در بخش‌های مختلف شانس خوبی برای کسب جایزه‌ی بهترین عنوان سال 2021 دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *