اخبار بازی

شایعه: صداپیشه آلبرت وسکر ساخت ریمیک بازی Resident Evil 4 را تایید کرد

به گزارش کاربر @BewareCreepyVAs در توئیتر، آقای دی سی داگلاس (DC DOUGLAS)، صداپیشه شخصیت آلبرت وسکر به برخی طرفداران اعلام کرده مشغول کار روی ریمیک بازی Resident Evil 4 است. ایشان یک آرت ورک از بازی با این طرفداران به اشتراک گذاشته‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه وحشت بقای محبوب رزیدنت اویل پس از تجربه یک افت نسبی در نسل هفتم با نسخه‌های پنجم و ششم مجموعه، مجددا توانست با نسخه هفتم خود را به روزهای اوج برساند و رضایت اکثر طرفداران را جلب کند. البته در این میان برای آن دسته از مخاطبان که تجربه بازی به صورت سوم شخص را ترجیح می‌دهند، نسخه‌های دوم و سوم که دو نسخه مهم و جریان ساز در مجموعه بودند، به صورت ریمیک عرضه شد.
پس از موفقیت این دو نسخه، تقریبا تمامی اهالی ویدیو گیم از معرفی شدن نسخه بازسازی نسخه پرفروش Resident Evil 4 اطمینان داشتند. این بازی که تقریبا روی تمامی پلتفرم‌های ممکن در دسترس است، همچنان طرفداران خود را دارد.

اینسایدرها و لیکرهای زیادی خبر ساخته شدن ریمیک بازی Resident Evil 4 را در مقاطع مختلفی اعلام کردند اما، هیچگاه کپکام این اخبار رو تایید یا تکذیب نکرد. اکنون بار دیگر و به لطف صداپیشه شخصیت آلبرت وسکر تنور شایعات داغ شده‌اند.

کاربر @BewareCreepyVAs در توئیتر اخیرا مدعی شده آقای دی سی داگلاس (DC DOUGLAS) در دایرکت برخی از طرفداران اعلام کرده مشغول کار روی نسخه باسازی رزیدنت اویل ۴ است و حتی یک آرت ورک از شخصیت وسکر که کپکام برای او ارسال کرده‌ را در اختیار این طرفداران گذاشته و از آن‌ها خواسته در مجامع عمومی آن را نشر ندهند.

پس از انتشار فراگیر این آرت ورک در شبکه‌های اجتماعی، آقای داگلاس اکانت توئیتر خود را حذف کرد. هنوز کپکام نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *