اخبار بازی

ظاهرا بازی Uncharted: Legacy of Thieves بخش چند نفره ندارد

اخیرا موسسه ESRB بازی Uncharted: Legacy of Thieves را رده بندی کرده‌است. در توضیحات موسسه ذکر شده که این بازی فاقد عناصر تعاملی است که در واقع تایید عدم حضور بخش چنده نفره در این کالکشن است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا از دو سال پیش سونی سیاست جدید و نسبتا تازه‌ای را در پیش گرفته که به موجب آن مشغول عرضه کردن بازی‌های انحصاری خود روی پلتفرم PC است. این موضوع با Horizon Zero Dawn آغاز شد و در ادامه بازی‌هایی همچون Days Gone نیز راهی پلتفرم رایانه‌های شخصی شدند. در رویداد E3 امسال سونی از نسخه ریمستر بازی آنچارتد ۴ و نسخه فرعی Lost Legacy برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد. این بازی قرار است در بازه سال ۲۰۲۲ میلادی روانه بازار شود.
سازندگان وعده یک تجربه بهبود یافته و لذت بخش‌تر را به مخاطبان دادند که ظاهرا این موضوع شامل تمامی بخش‌های بازی نمی‌شود.

موسسه ESRB اخیرا بازی Uncharted: Legacy of Thieves را رده بندی کرده‌است. در توضیحاتی که ESRB درباره بازی ارائه کرده، اعلام شده که بازی فاقد عناصر تعاملی است که معمولا به معنای عدم وجود بخش چند نفره در یک بازی است. هر چند بخش مولی پلیر قسمت اصلی بازی آنچارتد ۴ را تشکیل نمی‌داد اما، طرفداران فراوانی این بخش را تجربه کردند و این قسمت مورد تحسین جامعه طرفداران مجموعه قرار گرفته بود.

نکته جالب توجه این است که در توضیحات ESRB برای Uncharted 4: A Thief’s End و The Lost Legacy وجود عناصر تعاملی مستقیما ذکر شده‌است. شاید این مسئله مهر تاییدی بر عدم وجود بخش چند نفره در کالکشن Legacy of Thieves باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *