اخبار بازی

آغاز ساخت بازی بعدی از The Witcher و Cyberpunk در سال 2022

رئیس سی دی پراجکت، آدام کیچینسکی، اعلام کرد که این استودیوی لهستانی در حال آماده شدن برای آغاز توسعه‌ی عناوین بعدی از سری Cyberpunk و The Witcher است.

سال آینده برای سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) تعیین‌کننده خواهد بود. آن‌ها انتشار نسخه‌ی نسل بعدی و به‌روزرسانی بزرگ Cyberpunk 2077 را برای سه‌ماهه‌ی ابتدایی 2022 در نظر گرفته‌اند. از طرفی، نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس بازی The Witcher 3 نیز در ابتدای 2022 عرضه خواهد شد. از سمت دیگر، محتویات‌اضافه‌ی رایگان و بسته‌های الحاقی متعددی برای Cyberpunk 2077 در دست ساخت قرار دارند. حال با توجه به صحبت‌های رئیس این استودیو، توسعه‌ی بازی‌های جدید از دو سری Cyberpunk و The Witcher از سال آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش Gamingbolt، آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، رئیس شرکت سی‌دی پراجکت، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی اقتصادی Rzecpospolita و در پاسخ به سوالی اظهار داشت که دو سری Cyberpunk و The Witcher پتانسیل بسیار بالایی را شامل می‌شوند. بنابر صحبت‌های کیچینسکی، استودیوی سی‌دی پراجکت قصد دارد همچنان روی این دو دارایی ارزشمند تمرکز کند و در سال 2022 توسعه‌ی بازی‌های AAA با بودجه‌ی بالا از این دو سری آغاز خواهد شد. وی در این باره توضیح داد:

ما در حال حاضر روی دو فرنچایز مشهور خود تمرکز کرده‌ایم. هر دو پتانسیل بسیار بالایی دارند. بنابراین یکی از اهداف استراتژیک ما آغاز پروژه‌های AAA جدید از آی‌پی‌هایمان است که به صورت موازی توسعه پیدا خواهند کرد. انتظار داریم پروسه‌ی ساخت آن‌ها از سال آینده آغاز شود.

آقای کیچینسکی مدتی پیش تایید کرده بود که پس از تکمیل پروژه‌ی Cyberpunk 2077، تیم سی‌دی پراجکت کار روی بازی جدیدی از سری The Witcher را آغاز خواهد کرد. مدتی پیش آن‌ها استودیوی سازنده‌ی The Flame in the Flood و Drake Hollow را خریداری کردند. گفته می‌شود این تیم روی پروژه‌ی جدیدی بر اساس Cyberpunk و The Witcher کار می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *