اخبار بازی

طراح ارشد Battlefield 2042 از استودیو DICE جدا شد

طراح ارشد Battlefield 2042 پس از انتشار این بازی از استودیو DICE جدا شد. آقای Fawzi Mesmar در سال ۲۰۱۹ به دایس ملحق شده بود و در این مدت روی بتلفیلد ۵، بتلفیلد ۲۰۴۲ و Star Wars Battlefront 2 کار کرده بود. برای اطلاغ از آخرین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که الکترونیک آرتز اعلام کرد نسخه جدید مجمعه شوتر بتلفیلد فاقد بخش داستانی است، بسیاری از طرفدارا نارضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. سازندگان و ناشر وعده دادند فقدان بخش داستانی را با ارائه یک بخش چند نفره جذاب و اعتیاد آور جبران می‌کنند. نسخه بتا بازی نیز علی رغم داشتن باگ‌های مختلف، تا حد زیادی توانست رضایت مخاطبان را جلب کند و انتظارات را برای نسخه نهایی بازی بالا ببرد.
با توجه به شرایط فعلی بازی می‌توان گفت نسخه نهایی نتوانست انتظارات را برآورده کند و دایس بلافاصله در تلاش است تا ایرادات را بازی را برطرف کند و شرایط مطلوبی را فراهم سازد. البته در این مسیر یکی از چهره‌های اصلی تیم سازنده دیگر تیم را همراهی نمی‌کند.

به گزارش وبسایت VGC، آقای Fawzi Mesmar، طراح ارشد Battlefield 2042 پس از انتشار این بازی از استودیو DICE جدا شد. آقای Mesmar در سال ۲۰۱۹ به دایس ملحق شده بود و در این مدت روی بتلفیلد ۵، بتلفیلد ۲۰۴۲ و Star Wars Battlefront 2 کار کرده بود. ایشان در ایمیلی که به کارکنان دایس ارسال کرده، گفته استودیو جدید وی به او پیشنهادی داده که نتوانسته آن را رد کند و اکنون که بازی بتلفلید ۲۰۴۲ عرضه شده، وی می‌تواند مسیر شغلی را در جای دیگری پیگیری کند.

Battlefield 2042 هم اکنون برای پلتفرم‌های PS5 ،PS4 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *